![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Hoera!
![]()
|
|
|
#3 |
|
Gouverneur
|
Dit is een forum en dus de bedoeling dat ge zelf iets gaat bijdragen ipv te copy/pasten.
.vla of vl.be of vl.com het maakt niet uit, het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Blijkbaar is dat belangrijker dan bedrijven die sluiten. Maar goed het komt dan ook van Demesmaeker die 100.000 euro voor een aanvraag dossier normaal blijkt te vinden. En domainnaam kost enkele euro's een dns beheren kost geen 1000 euro/jaar. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vla, lekker!
![]()
|
|
|
|
#5 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Nee, dat is vlaai.
Vla is hele zoete yoghurt. Vlaai is een soort taart maar dan net iets anders. ONTOPIC: Neemt politics.be ook een vla domein?
Laatst gewijzigd door Daimanta : 22 oktober 2008 om 10:11. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Weer typisch voor onze Vlaamse media...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 oktober 2008 om 10:38. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Zelfs als privé-persoon of als bedrijf kan je tegenwoordig een top domain aanvragen. Het enige probleem is dat de aanvraag 100.000 € kost, dat het domein geen trademarked namen mag bevatten (tenzij je zelf de trademark bezit) en dat het minimum 3 letters moet zijn, want 2 letters is enkel voor landen. .vla of .vlaanderen zijn dus allebei zeker mogelijk, en er is geen enkel probleem mee. Is ook mogelijk dat coca cola binnenkort een adres zou hebben zoals bv www.coca.cola Alhoewel ze (voor zover ik weet) die procedure nog niet lopen hebben. Ik geef coca cola maar als een goed bekend voorbeeld. Dat zijn de feiten, nu de mening: Voor een regering is 100.000 € kleingeld, dat al ten eerste. Als je ziet dat er ieder jaar miljarden naar Wallonië gaat. 100.000 € is uiteindelijk ook niet zo veel. Hoeveel krijgt de gemiddelde immigranten familie ieder jaar van de staat? 15.000 €? 20.000 €? Shot een kleine 10-tal migranten buiten en er is meteen geld genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=113747 Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 oktober 2008 om 11:29. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Kwestie van weer eens scheve vergelijkingen te maken. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Lolbroekmodus:
Leuke domeinen: hopjes.vla chipolata.vla chocolade.vla blanke.vla ikwil.vla waarismijn.vla campina.vla en een serieuzer notie: republiek.vla onafhankelijk.vla politics.vla
|
|
|
#17 |
|
|
Krieketoert.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
pffft .vla, dan liever .bra
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De kosten zouden 100 000 € bedragen. Best mogelijk maar wat krijgen we daarvoor in de plaats? Het wordt dus een kosten/batenanalyse. Ik stel vast dat Vlaamse organisaties meer en meer uitwijken naar het .org-domein. Ik stel vast dat Luc van Balberghe om sensuurredenen uitgeweken is naar het .net-domein. Ikzelf ben van meet af aan vertrokken op het .nl-domein niet alleen omdat ik met al die vaststellingen het .be-domein absoluut niet vertrouw maar ook omdat ik me als Vlaming een ontvoerde Nederlander weet en omdat ik ook weet dat ik onder Nederlandse voogdij vrij mag zeggen wat ik wil zonder de Belgische Inquisitie op mijn dak te krijgen. Een eigen Vlaamse domeinnaam kan dus wat mij betreft hoogstens een tijdelijke tussenstap zijn, misschien zelfs een noodzakelijke. Dat mag dan iets kosten...
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|