![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waanzin ten top, want er was géén christelijke kapel, joodse gebedsruimte, een hindoetempel of wat dan ook voor de andere werknemers, en ook aan hun eetwensen werd in de kantine niet voldaan. Wat hier eufemistisch wordt uitgedrukt met "hun geloof ontwikkelen" betekent gewoon regelrecht hun geloof aan anderen opdringen. En dat is een zeer kwalijke zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() jihad betekend dan ook veroveren en assimileren .........met behulp van de pocos doet me denken aan het nazisme en de zwarten u niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet hier ontzettend om lachen!
Jongeren krijgen steun genoeg hoor als het om hun geloof gaat. Maar die steun zet hen juist aan om dit soort berichtgeving te doen; gebedsruimtes op scholen en werk is weer een stap dichter bij de maatschappelijke aanpassing aan islam! Dat is nu juist de betrachting van die'steun' over geloof aan die jongeren; een regelrecht conflictmodel waarbij steeds vaker wordt gevraagd om de samenleving onder drukl te zetten; waarschijnlijk gaan die jongeren die dit beweren naar salafistische bijeenkomsten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Er moet hier helemaal geen geloof ontwikkeld worden! Het is net de bedoeling dat we ze, van die gefantaseerde kwelling die religie is, van af krijgen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Wat een grap, ze hebben in Nederland alleen al honderden moskeeen, honderden organisaties, subsidies, positieve discriminatie.
Ik zie andere religieus en culturen dit niet eisen/vragen/willen, valt op.
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Wat er bij mij absoluut niet inkan, is dat de politiek correcte links-radicalen niet beseffen dat ze die mensen zelf ook geen plezier doen door altijd maar toe te geven. Door de Islam te cultiveren, cultiveren ze de achterlijkheid van de gelovigen.
Of is dat de bedoeling? Moeten zoveel mogelijk mensen achterlijk blijven zodat de linksen zich intellectueel superieur kunnen wanen? Ik weet het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is dat te wijten aan werkelijke belangstelling voor oorzaken en paternalisme; links redeneert vanuit principes die armoede just cultiveren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om het wat diplomatischer uit te drukken, laat ons zeggen dat ik er mijn twijfels bij heb. Een bedrijf dat zijn productie meerdere malen per dag stil legt om de werknemers te laten bidden, lijkt me voopaginanieuws, denk je niet?
Dan moet het maar een koud kunstje zijn om enige verifieerbare referenties te geven, niet?
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij wordt hier de nuance verkeerd gelegd; het gaat niet over het aantal bedrijven wat dit toelaat maar wel over het aantal keren dat dit gevraagd werd.
Ik herinner me een gebedsruimte aan een Brusselse unief die in opspraak kwam omdat radicale figuren vanuit daar druk uit oefenden op medestudenten en anderen de toegang weigerden tot de ruimte die bedoeld was voor ieder geloof; niet slecht moslims. De vraag tot gebedsruimtes werd ook gesteld bij Antwerpse bedrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Is dat zo? Was u er zelf bij wellicht? Zo niet, zou u er beter aan doen uw aanmatigende toon een weinig te dempen.
Nu ja, zoals ik reeds schreef, deed ik daar vakantiewerk een vijftiental jaar geleden. Hoe de situatie daar nu is, weet ik niet, maar als net als toen, de helft van het personeel nog steeds uit moslims bestaat, neem ik aan dat dat nog altijd het geval is. Vooropgesteld dat het bedrijf nog steeds bestaat natuurlijk. Het was overigens een fabriekje in Eindhoven dat kachels produceerde. Helaas ben ik de naam ervan vergeten, maar na enig 'googlen' zou het dit fabriekje geweest kunnen zijn, al doet noch de naam, noch de locatie bij mij een belletje rinkelen. In vijftien jaar tijd kan er dan ook veel veranderd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk dat jogeren steun missen is flagrante onzin, in iedere moskee zijn lokalen waar de koran van buiten wordt geleerd. Ook geweldadige passages.
Zolang dit gebeurt moet niemand komen mekkeren over 'nog meer' onlangs nog op zo een bijeenkomst geweest, kinderen van zes dreunen op dat wie geen moslim is in de hel zal branden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wordt van zo'n uitspraken gewoon ziek van woede. De mohammedanen krijgen toch alle steun die ze kunnen verwachten? Die zullen inderdaad pas tevreden zijn wanneer hun grijnsvlaggen (ik noem dat geen halvemaan, want die associeer ik met de godin Diana
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja..de eigen agenda van een aantal organisaties in wijken heeft alles te maken met dit soort berichtgeving.De samenleving moet aan islam volgens hen worden aangepast; nog meer ruimte voor religie nog minder voor burgerschap
|
![]() |
![]() |