![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() het 10de VBJ-café georganiseerd door de Vlaams Blok Jongeren Brussel-Halle-Vilvoorde
met Vlaams Volksvertegenwoordiger Joris Van Hauthem hij zal tijdens het VBJ-café een uiteenzetting brengen over "Het Proces" dat tegen het Vlaams Blok gevoerd wordt vrijdag 2 april om 21u in café De Koekeren (Molenstraat 80, 1700 Sint-Martens-Bodegem(Dilbeek)) |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is er een gratis vat ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we verkleed zijn? 8)
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() stage gedaan
week verlof niets zo plezant als een goede pint met Van Hauthem te drinken in De Koekeren wat is het leven soms toch zalig |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() B+ zal weer graffitis kunnen komen verwijderen..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan doen ze eens iets dat nuttig is
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en dus ben je akkoord dat het verwijderen nuttiger is dan het aanbrengen van die graffiti..) ![]() Spijtig dat er altijd weer die vandalen zijn die het niet inzien.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
In Brugge, mogelijk uniek in de wereld is het fenomeen helemaal onder controle en daar ben ik zeer tevreden over. |
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
mogelijk uniek in de wereld ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Gaan de B-plussers ook de overal illegaal aangebrachte zelfklevers van B-plus in Brussel verwijderen?
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het Vlaams Blok het monopolie geven? |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Of toch wel.. ik stel vast dat de burgerzin van de b-plussers slechts zeer selectief is. |
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Is het dan toch echt onmogelijk om met jou een eerlijk gesprek te voeren? |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals het 'ja' is op de vraag of het dan onmogelijk is om met hem een gesprek tout court te voeren. Van zodra hij in aanraking komt met een VB-er, of een voor hem vermeende VB-er, slagen de stoppen door en krijgt hij een aanval van razernij. Niet op letten. Gelukkig zijn die p.c. razernij-aanvallen niet besmettelijk ![]() |
||
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Hieronder de printscreen: de voornaam luc valt weg, maar je kan verifiëren aan de hand vh aantal postings en de registratie
broes Parlementslid Geregistreerd op: 30-8-2002 Berichten: 1575 Geplaatst: Za Apr 03, 2004 2:29 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- filosoof schreef: luc broes schreef: Dan doen ze eens iets dat nuttig is Daar heb je gelijk in, Broes, nuttig is het (en dus ben je akkoord dat het verwijderen nuttiger is dan het aanbrengen van die graffiti..) Spijtig dat er altijd weer die vandalen zijn die het niet inzien.. Filosoof, als je verstandige dingen zegt ga ik akkoord. Verloedering van een buurt begint dikwijls met graffiti. Ik ben dus 100% tegen graffiti-spuiters en zeker als ze 'België barst' aanbrengen. In Brugge, mogelijk uniek in de wereld is het fenomeen helemaal onder controle en daar ben ik zeer tevreden over. Naar boven filosoof Minister-President Geregistreerd op: 22-5-2003 Berichten: 5515 Woonplaats: Brussel Geplaatst: Za Apr 03, 2004 4:02 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- luc broes schreef: filosoof schreef: Daar heb je gelijk in, Broes, nuttig is het (en dus ben je akkoord dat het verwijderen nuttiger is dan het aanbrengen van die graffiti..) Spijtig dat er altijd weer die vandalen zijn die het niet inzien.. Filosoof, als je verstandige dingen zegt ga ik akkoord. Verloedering van een buurt begint dikwijls met graffiti. Ik ben dus 100% tegen graffiti-spuiters en zeker als ze 'België barst' aanbrengen. In Brugge, mogelijk uniek in de wereld is het fenomeen helemaal onder controle en daar ben ik zeer tevreden over. Een locale ondervoorzitter vh VB die de slogan "België Barst" afkeurt: mogelijk uniek in de wereld Gefeliciteerd Naar boven De Knut Staatssecretaris Geregistreerd op: 23-1-2003 Berichten: 2522 Geplaatst: Za Apr 03, 2004 4:07 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Gaan de B-plussers ook de overal illegaal aangebrachte zelfklevers van B-plus in Brussel verwijderen? |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, als het in uw kraam past lopen ze over van burgerzin, als ze zich zelf eraan bezondigen is het allemaal prima... |
||
![]() |