![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Pierette ontmaskert mafieus crimineel complot van corrupte schijtwijven, parasitaire oplichters, laffe dieven en schijnheilige volksverraders !
Laat je verzorgen, a.u.b. Ik stel een aparte rubriek "Schelden" voor deze dwangmatige zielepoten.
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoewel het openen van persoonlijke topics volgens mij verboden is, moet ik je in deze wel gelijk geven. Overschot van gelijk zelfs.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stop toch eens met die achterlijke opdeling in 'links' en 'rechts'. Dat slaat gewoon nergens op en is al minstens even ergerlijk als de topics van Pierette. Niemand is helemaal links of rechts.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je zo nodig je gal kwijt moet, doe dat in de post zelf. Een scheldtirade als opening helpt de discussie niet vooruit. Dit is een forum geen grafitimuur of een voetbaltribune.
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Pierrette = Marlientje?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik erger mij eigenlijk meer aan C2C en zijn debiele polls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die zijn inderdaad ook bijzonder ergerlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Als ik een "scheld"-opening zie, dan lees ik de topic niet. Aan debiele polls doe ik niet mee.
Ik heb vooral last van schermpollutie.
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Links staat voor maximale individuele vrijheid en maximale gelijke kansen voor iedereen
Rechts staat voor (erfelijke) voorrechten van een elite en een hierarchisch georganizeerde samenleving. Politieke partijen, ideologieën en zeker individuën hebben meningen die zowel van de "linkse" wereldbeschouwing" als van de "rechtse" komen .. het is een kwestie van dosering. In het algemeen kan men ook stellen dat het een "linkse " opvatting is dat de mens fundamenteel goed is en zijn vrijheid kan "dragfen" ; terwijl het een "rechtse" opvatting is dat de mens fundamenteel "slecht is" en moet opgeleid worden om zijn plaats in de samenleving in te nemen en te vervullen. Het is een zeer typische linkse opvatting dat "onderwijs" zeer belangrijk is om de mens te ontwikkelen en een meer rechtvaardige samenleving tot stand te brengen. Maar het is ook zo dat deze "ontwikkelingsdrang" ergens ook betkent dat de mens niet alleen "maakbaar" is, maar er behoefte aan heeft bijgeschaafd te worden tot een ideale "nieuwe" mens (wat dus een zeer rechtse opinie is).
![]() |
#15 |
|
![]() Jullie willen hier eigenlijk echt wel een saaie boel op dit forum. Mensen als C2C en Pierette zorgen voor wat kleur op dit forum. Vele interessante mensen zijn al geband (zoals Wolfgang Meister bijvoorbeeld), straks wordt het helemaal een grijs forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pierette vind ik grappig: het is er zo over, dat het niet meer irritant kan gevonden worden maar eerder een "proest" effekt geeft. (bij mij althans).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() (sorry moderatie, zal het nooit meer doen)
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Zalig zijn de simpelen van geest die dit geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Te gek voor woorden allemaal... Of hoe mensen dus gewillig zichzelf reguleren en muilkorven. Werd trouwens goed omschreven in de BBC-serie "fuck you, buddy"...
Van dit forum zou men toch enige kritiek mogen verwachten op de algemene deplorabele toestand van ons land? En sorry, maar na bijna twee jaar van de ene vernedering naar het andere schandaal moet je vrijwel compleet onverschillig zijn voor de smeerlapperij die je dagelijks als burger te fretten krijgt. Deze pseudo-democratie met haar pseudo-regering en haar leugenachtige pseudo-deals verdient veel erger dan wat threads op een onnozel forum. Maar wie heeft daar nog de ballen voor hé? Cyrano en andere zeemlappen hebben duidelijk al de kant van de huidige investituur gekozen. Ik dank Pierette en alle anderen die het nog durven om hun ongenoegen te uiten in tijden van nakende censuur (zie voorval Humo e.d.). Het vrije woord gaat nooit verloren! (Hans Teeuwen) |
![]() |
![]() |