![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook is het te gek voor woorden dat deze moskee nog steeds niet gesloten is, en daarbij ook nog eens belastingvoordelen geniet als zogenaamd goed doel. Ik vraag me oprecht af welke geestelijk minder bedeelde bij de belastingdienst uitgerekend deze moskee die zogenaamde ANBI-status heeft gegeven, en wat de 'goede' doeleinden van deze islamitische haatzaaiers zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja..u heeft natuurlijk gelijk. Die preek is al wel heel oud. Maar denkt u dan dat hier aandacht gaat voor wat binnen moskees gebeurt? Wat daar gezegd wordt? Ook niet hoor.Maar u heeft een punt; als algemeen nut kan dit tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat is een fait divers roepen dee pocos omdat ze niet beter weten. De koran is een sluipend gif in onze maatschappij en voor onze vrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nou, deze in jouw ogen nochtans zwarte collaborerende islamofiele en nazistische poco zal er geen traan om laten mocht die freak zowel letterlijk als figuurlijk het land worden uitgeschopt. Verder nog iets?
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, je hebt me écht de ogen geopend, hoor!
Als onwetende poco, die gewillig met de islam collaboreerde, prijs ik mezelf uiterst gelukkig kennis te hebben gemaakt met jouw verhelderende bijdragen.