![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Filip DW nog de onbetwistbare en ongenaakbare "Fuhrer" of zitten er serieuze kapers op de kust ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik
![]() |
#3 |
|
![]() BTW: voor "führers" moet je in Laken zijn.
Die zijn niet verkozen, staatshoofd en voeden de antidemocratie. Bij het VB zijn de leiders verkozen ondanks miljardenslurpende antidemocratische pogingen van de führer van Laeken en zijn establishmentsadepten.
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() van het VB naar hitler in 4 berichten...
Nieuw record? Als je een topic wil openen over hoe jij Hitler met het VB associeert, prima, maar doe dat dan, en niet verdoken onder de vraag wie er nu "de plak zwaait"
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begin Henrieke met de dag zieliger en zieliger te vinden... maar ook grappiger eigenlijk. Zo had ik hem al verteld dat ik er best wel blij om ben dat het Vlaams Belang zijn fetisj is. Het maakt je altijd een beetje warm van binnen te weten dat er mensen zijn die met hun gedachten altijd bij je zijn. ![]() Ochja, het gegeven dat nog steeds zovelen er een ere-zaak van maken om op zoveel mogelijk manieren maar zoveel mogelijk slechts over ons de wereld in te sturen om ons toch maar zoveel mogelijk proberen tegen de houden zegt an sich genoeg. De schrik voor ons zit er nog steeds diep in ![]()
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 18 december 2009 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien ja: ik dacht, maar het kan aan mij liggen, dat de link naar Hitler al in de openingspost zat ("Is Filip DW nog de onbetwistbare en ongenaakbare "Fuhrer" of zitten er serieuze kapers op de kust ?)" en ik dus in een open doel trapte. Heb je het niet tegen mij? Vriendelijke groeten!
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wel nee, niet als kanselier, nee. Maar bon, we zijn redelijk OFF TOPIC (mijn schuld)
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
tip: AlbertII - Davignon - GDF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwundetenabzeichen in Schwartz (4 juli 1942) ) waren in de beginperiode vh VB voor Dillen altijd welkom. En als Dewinter, Staf De Clercq, ex-leider van het met Nazi-Duitsland collaborerende VNV, als zijn grote voorbeeld aanduidt, vraag je gewoon om die associatie.
Laatst gewijzigd door Pietje : 18 december 2009 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan het niet verkroppen dat die mensen voor de Duitse dwingeland kozen boven de Belgische dwingeland. Dat zegt iets over Belgie nietwaar? Dat is iets dat jij, als Belgo-collaborateur, niet begrijpt he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "repressie" was peanuts vergeleken met hun collaboratie-activiteiten.
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de geschiedenis te verdraaien zodat het beter in je politieke kraampje past: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw mensen waren misdadigers en mijn mensen waren misdadigers. Jij verdedigt uw misdadigers en ik de mijne. Van de mijne kan ik nog zeggen dat ze het deden voor Vlaanderen, hoe misplaatst misschien dan ook. Uw mensen deden het voor de anti-Vlaamse Belgische staat, tegen Vlaanderen. En dat de repressie peanuts was is een sterk staaltje van geschiedenis vervalsing. Het minimaliseren van grove misdaden tegen het Vlaamse volk. Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 december 2009 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef "leider", alleen in een andere taal dan Nederlands. Meer moet U daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |