![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wordt het niet es tijd dat we hier op het forum een paar records verbreken... Ik stel voor dat we onderstaande es proberen breken; hoe gaan we te werk?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
TENEN... Dronkoers deze draad gaat over TENEN!!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 20 november 2008 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() héhé... Welcome back!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() thnx, ma kga nie lang blijven wi, heb weinig tijd.
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook een voorstel dat wel kan werken. (of wat had je gedacht)
We gaan voor het record van het snelst groeiende forum. En dat is vrij simpel te behalen. Ik weet niet op hoeveel nieuwe draden per dag dat nu staat maar op mijn manier maakt dat niet uit. We breken het sowieso. We spreken af dat we niet meer quoten in een draad maar dat we als antwoord steeds nen nieuwe draad starten waarin we linken naar de post waar we op reageren. Veel werk is dat niet. Je klikt niet op quote maar op het getalletje rechts boven de post, je kopieert het adres en plakt het in je nieuwe draad waarna je je antwoord erop geeft. Voor de titel van die nieuwe draad houden we ons best aan een vast stramien. Bv. de naam van de draad waarop je reageert met het nummer van de post en de naam van degene op wie je reageert. Op die manier blijft het toch een beetje overzichtelijk want hou er rekening mee, dat gaat hier hard gaan. Een voorbeeldje voor de hardleersen. Stel; Duupje zegt in de "Wie is de knapste forummer"-draad "Ja hoor Biggie, jij bent de lekkerste hier" en dat als post 45069. Dan reageer ik met een nieuwe draad die ik "Wie is de knapste forummer"-45069-Duupje noem en de openingspost aldaar is mijn reactie bv. "Ik weet et Duupje, ik weet et." Duupje reageert dan in "Wie is de knapste forummer-45069-Duupje-1-BigF" Met bv. ![]() De Dlemlddoptvi-draad alleen al gaat op sommige momenten zorgen voor tweehonderd nieuwe draden per voormiddag. Bel die mannen van dat boek almaar op. Hier gaan gruwelijke records gevestigd worden. ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 21 november 2008 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |