Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2004, 23:43   #1
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

...Maakt hen sterker!

We leven in eigenaardige tijden.
We leven in een tijd waarin de verkregen verlichting begint te zorgen voor onze eigen ondergang.
Op 11 september 2001 werd onze Westerse maatschappij de oorlog verklaard.
We hebben het, in Europa, naast ons neergelegd en hebben Amerika voor ons strijd laten voeren. We noemen onszelf beschaafd en we veroordelen nu Amerika massaal omdat het strijdt voor het behoud van een maatschappij en haar principes, dewelke wij ook de onze plegen te noemen.

In België verspillen we onze energie aan het kibbelen over autonomie, terwijl de vijand zich hier onder ons bevindt én zich opmaakt voor de strijd.
In Spanje hadden we een gelijkaardige situatie, die grondig veranderde op 11 maart 2004, toen duidelijk werd dat de vijand van Amerika ook aan de Europese landen de oorlog had verklaard!

In België echter blijft men blijkbaar liever blind.
We geven stemrecht aan vreemdelingen voor wie België enkel te veroveren gebied blijkt te zijn. We geven geld voor het beleiden van de godsdienst in wiens naam men aan het Westen de oorlog heeft verklaard!
De katholieke scholen moeten binnenkort diezelfde godsdienst gaan onderwijzen aan onze kinderen.

We hebben het nog steeds niet door. Onze politiekers belijden een politiek zoals Chamberlain dat deed: we geven ze dat, zodat ze misschien niet méér eisen.

Er was in de Romeinse tijd een gezegde waarmee men de kinderen bang maakte. Dit gezegde is 2000 jaar oud en nog steeds even actueel:
"Hannibal at portas!"
Het wordt hoog tijd dat men ook in België gaat beseffen dat we in oorlog zijn. Niet zoals vroeger waarbij twee legers tegenover elkander stonden. Nee, nu leeft de vijand in uw stad, uw dorp, uw wijk of uw straat. U weet het niet, totdat op een goede dag een trein ontploft of een gebouw ontploft.

Wat ons verdeelt, maakt hen sterker!
Daarom laat ons stoppen met lullen over Vlaamse of Waalse onafhankelijkheid en eindelijk de mondiale werkelijkheid onder ogen zien en daar een zo sterk mogelijke verdediging opbouwen.
Het is dat of onze eigenheid opgeven en ons onderwerpen aan een religie die ons ziet als gerechtvaardigde vijanden!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 23:51   #2
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
...Maakt hen sterker!

We leven in eigenaardige tijden.
We leven in een tijd waarin de verkregen verlichting begint te zorgen voor onze eigen ondergang.
Op 11 september 2001 werd onze Westerse maatschappij de oorlog verklaard.
We hebben het, in Europa, naast ons neergelegd en hebben Amerika voor ons strijd laten voeren. We noemen onszelf beschaafd en we veroordelen nu Amerika massaal omdat het strijdt voor het behoud van een maatschappij en haar principes, dewelke wij ook de onze plegen te noemen.

In België verspillen we onze energie aan het kibbelen over autonomie, terwijl de vijand zich hier onder ons bevindt én zich opmaakt voor de strijd.
In Spanje hadden we een gelijkaardige situatie, die grondig veranderde op 11 maart 2004, toen duidelijk werd dat de vijand van Amerika ook aan de Europese landen de oorlog had verklaard!

In België echter blijft men blijkbaar liever blind.
We geven stemrecht aan vreemdelingen voor wie België enkel te veroveren gebied blijkt te zijn. We geven geld voor het beleiden van de godsdienst in wiens naam men aan het Westen de oorlog heeft verklaard!
De katholieke scholen moeten binnenkort diezelfde godsdienst gaan onderwijzen aan onze kinderen.

We hebben het nog steeds niet door. Onze politiekers belijden een politiek zoals Chamberlain dat deed: we geven ze dat, zodat ze misschien niet méér eisen.

Er was in de Romeinse tijd een gezegde waarmee men de kinderen bang maakte. Dit gezegde is 2000 jaar oud en nog steeds even actueel:
"Hannibal at portas!"
Het wordt hoog tijd dat men ook in België gaat beseffen dat we in oorlog zijn. Niet zoals vroeger waarbij twee legers tegenover elkander stonden. Nee, nu leeft de vijand in uw stad, uw dorp, uw wijk of uw straat. U weet het niet, totdat op een goede dag een trein ontploft of een gebouw ontploft.

Wat ons verdeelt, maakt hen sterker!
Daarom laat ons stoppen met lullen over Vlaamse of Waalse onafhankelijkheid en eindelijk de mondiale werkelijkheid onder ogen zien en daar een zo sterk mogelijke verdediging opbouwen.
Het is dat of onze eigenheid opgeven en ons onderwerpen aan een religie die ons ziet als gerechtvaardigde vijanden!
Zoals ik van u gewend ben: zeer sterk. Ik kan er mij weer bijna helemaal in vinden. Toch spijtig van die Vlaamse onafhankelijkheid. Mocht dat tot uw partijprogramma horen, ik zou sterk overwegen uw partij mijn stem te geven.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 23:52   #3
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Voor wat u schrik heeft zijn er zeker veel positievere dan uw aangehaalde haatvolle ideën.

U bent paranoia.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 23:54   #4
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Voor wat u schrik heeft zijn er zeker veel positievere dan uw aangehaalde haatvolle ideën.

U bent paranoia.
Geeft U mij eens aan waar ik paranoia zou zijn?
Ik wacht vol spanning op uw antwoord!

Oud 5 april 2004, 00:01   #5
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Het is een vreemd verschijnsel, terwijl men eigenlijk het gevoerde beleid terug zou moeten schroeven en de strijd aangaan tegen de oprukkende islamitisering doet men het tegenovergestelde. We geven ze stemrecht, maken hun snel Belg, willen hun moskeeën subsidiëren. Je zou haast gaan denken dat men onze ondergang al heeft aanvaard en vlug nog probeerd in de gratie te komen bij het tuig dat ons komt koloniseren. Er zal niets anders op zitten dan het uit te vechten in de straten en de indringers te verdrijven.
Oud 5 april 2004, 00:03   #6
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:

U bent paranoia.
Dat zei men tegen de joden ook in de jaren dertig, kijk waar zij terecht gekomen zijn.
Oud 5 april 2004, 00:03   #7
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Zoals jij het aanhaalt -het gaat volgens u enkel over moslims- zijn alle moslims gevaarlijke terroristen die u en iedereen die geen moslims zijn willen doden.
Dat wil zeggen dat alle moslims in uw ogen moordenaars en allerlei boosgeestige mensen zijn.

Uw angsvrees doet u ontgaan dat er duizenden keer meer vredelievende mensen bestaan dan kwaadgeesigen.

Weet je ik praat met veel moslims en die lachen er mee, ze lachen er mee zoals ze lachen met een dorpsgek. Waarom zouden wij dat nu doen antwoorden ze en begrijpen totaal de redeneringen zoals u die aanhaalt totaal niet. Ook zijn die mensen ontdaan van hun hun rust telkens als er in de wereld mensen worden gedood op meest gruwelijke manieren en om de meest gestoorde redenen.

De meeste mensen willen gewoon werken, hun gezin onderhouden en een rustige leven op na houden. Een leven zoals elke gezonde mens koestert.

Dus denken dat een persoon enkel en alleen omdat hij/zij moslim is in elk geval u wil doden en niets anders erop na houdt dan u te doden is een idioot gedachte. Een gedachte die uit overangst is gecrëerd, en dit soort denken wordt in de psychopathologie paranoia genoemd.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
Oud 5 april 2004, 00:06   #8
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Weet je ik praat met veel moslims en die lachen er mee, ze lachen er mee zoals ze lachen met een dorpsgek. Waarom zouden wij dat nu doen antwoorden ze en begrijpen totaal de redeneringen zoals u die aanhaalt totaal niet
Uw vriendjes in Trappes denken er juist hetzelfde over
Oud 5 april 2004, 00:14   #9
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zoals jij het aanhaalt -het gaat volgens u enkel over moslims- zijn alle moslims gevaarlijke terroristen die u en iedereen die geen moslims zijn willen doden.
Dat wil zeggen dat alle moslims in uw ogen moordenaars en allerlei boosgeestige mensen zijn.

Uw angsvrees doet u ontgaan dat er duizenden keer meer vredelievende mensen bestaan dan kwaadgeesigen.

Weet je ik praat met veel moslims en die lachen er mee, ze lachen er mee zoals ze lachen met een dorpsgek. Waarom zouden wij dat nu doen antwoorden ze en begrijpen totaal de redeneringen zoals u die aanhaalt totaal niet. Ook zijn die mensen ontdaan van hun hun rust telkens als er in de wereld mensen worden gedood op meest gruwelijke manieren en om de meest gestoorde redenen.

De meeste mensen willen gewoon werken, hun gezin onderhouden en een rustige leven op na houden. Een leven zoals elke gezonde mens koestert.

Dus denken dat een persoon enkel en alleen omdat hij/zij moslim is in elk geval u wil doden en niets anders erop na houdt dan u te doden is een idioot gedachte. Een gedachte die uit overangst is gecrëerd, en dit soort denken wordt in de psychopathologie paranoia genoemd.
Ik had niet echt een definitie van paranoia gevraagd, daar ik ze vanuit mijn medische opleiding zelf wel ken.

Anderzijds vind ik het tekenend dat U al net even blind bent als de linkse partij waar U in uw avatar promotie wenst voor te maken.

U beweert eigenlijk, kort gezegd, het volgende: De moslims in België wensen in vrede hun ding te doen. Eigenaardig vind ik uw observatie.
We kunnen niet meer naast de dagelijkse realiteit van intimidaties, kleine criminaliteit, overvallen, verkrachtingen vanuit overwegend allochtone kringen kijken, maar U wenst dit wederom met de mantel der liefde te bedekken.

We worden dagelijks bedacht met beledigingen vanuit allochtone politieke hoek, als zouden we allen door racistische motieven gedreven mensen zouden zijn, enkel omdat we willen dat de vreemdelingen zich zouden gedragen als Belgen onder de Belgen.
Tja, dat mogen we waarschijnlijk niet van hen verlangen, zeker?

Maar ja, ik zal dan wel eerder paranoide zijn, wanneer ik vaststel dat de Islam in de afgelopen 15 jaar over de ganse wereld geradicaliseerd is en dat wij, als volleerde lafaarden, doen alsof er niets aan de hand is.
Ik wacht met spanning op uw reactie bij de eerste moslimaanslag in België, die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet lang meer op zich zal laten wachten!

Oud 5 april 2004, 00:15   #10
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

quote]Uw vriendjes in Trappes denken er juist hetzelfde over [/quote]

Ik ken niemand in de Trappes, ik heb daar geen vrienden. Als je verwijst naar de haatvolle mensen die daar leven, kunnen deze mensen geen vrienden van mij zijn.

Ik ben bevriend met iedereen die elkaar met rust wil laten en het beste voor heeft voor iedereen.
Oud 5 april 2004, 00:19   #11
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Ik ken niemand in de Trappes, ik heb daar geen vrienden. Als je verwijst naar de haatvolle mensen die daar leven, kunnen deze mensen geen vrienden van mij zijn.

Ik ben bevriend met iedereen die elkaar met rust wil laten en het beste voor heeft voor iedereen.
Dan weet je welke kant te kiezen als de boel ontploft.
Oud 5 april 2004, 00:26   #12
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

[quote="Rudy Van Nespen
U beweert eigenlijk, kort gezegd, het volgende: De moslims in België wensen in vrede hun ding te doen. Eigenaardig vind ik uw observatie.
We kunnen niet meer naast de dagelijkse realiteit van intimidaties, kleine criminaliteit, overvallen, verkrachtingen vanuit overwegend allochtone kringen kijken, maar U wenst dit wederom met de mantel der liefde te bedekken.

We worden dagelijks bedacht met beledigingen vanuit allochtone politieke hoek, als zouden we allen door racistische motieven gedreven mensen zouden zijn, enkel omdat we willen dat de vreemdelingen zich zouden gedragen als Belgen onder de Belgen.
Tja, dat mogen we waarschijnlijk niet van hen verlangen, zeker?

Maar ja, ik zal dan wel eerder paranoide zijn, wanneer ik vaststel dat de Islam in de afgelopen 15 jaar over de ganse wereld geradicaliseerd is en dat wij, als volleerde lafaarden, doen alsof er niets aan de hand is.
Ik wacht met spanning op uw reactie bij de eerste moslimaanslag in België, die met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet lang meer op zich zal laten wachten![/quote]

Ik beweer niks van "DE moslim", dat doet gij, niet waar?

Ik beweer dat de meeste mensen een rustige leven willen. Ik beweer dat de mensen waar ik contacten mee houd u beweringen vergelijken met palabers van een dorpsgek.

Ik heb het over de doorsne gewone gelovige moslim.

Al uw beweringen over extremisten daar wacht ik niet met gestoorde spanning naar af maar hou mijn hart vast voor zo een verschrikking.

Om extremisme onmogelijk te maken, om ervoor te zorgen dat extremisme niet de bovenhand krijgt promoot ik passifisme en liefdadigheid voor elke mens.

Als er meer mensen zoals ik zijn, en ik probeer zoveel mensen als het kan te overtuigen dan is er totaal geen nood aan geweld en haat want harmonie zal dan zegevieren, hemel op aarde met andere woorden.

Ik wil je wel duidelijk maken dat niet iedereen een moordenaar is. Dat moet je toch wel toegeven hé vriend. Als je opgeleid zijt tot een medische discipline dan geloof ik wel dat je enige verstand mogelijkheid hebt om redelijk te kunnen denken.

Laat je eens masseren, het zal je ontspannen.
Oud 5 april 2004, 00:40   #13
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ik beweer dat de meeste mensen een rustige leven willen. Ik beweer dat de mensen waar ik contacten mee houd u beweringen vergelijken met palabers van een dorpsgek.

Al uw beweringen over extremisten daar wacht ik niet met gestoorde spanning naar af maar hou mijn hart vast voor zo een verschrikking.

Om extremisme onmogelijk te maken, om ervoor te zorgen dat extremisme niet de bovenhand krijgt promoot ik passifisme en liefdadigheid voor elke mens.

Als er meer mensen zoals ik zijn, en ik probeer zoveel mensen als het kan te overtuigen dan is er totaal geen nood aan geweld en haat want harmonie zal dan zegevieren, hemel op aarde met andere woorden.

Ik wil je wel duidelijk maken dat niet iedereen een moordenaar is. Dat moet je toch wel toegeven hé vriend. Als je opgeleid zijt tot een medische discipline dan geloof ik wel dat je enige verstand mogelijkheid hebt om redelijk te kunnen denken.

Laat je eens masseren, het zal je ontspannen.
U bent een idealist, geen realist.
We krijgen dagelijks in de wereld en in ons land het bewijs dat het pacifisme en de harmonie, hetwelke U huldigt, steeds minder door de Islamitische wereld gewaardeerd wordt.

We merken het in de Westerse wereld door het gedrag van de volgelingen van Mohammed, dewelke op 15 jaar tijd de mentaliteit aangenomen hebben van pogingen tot integratie naar open strijd.
Deze open strijd kent het gehele scala van de criminaliteit.
We kunnen er niet meer naast kijken, maar er zijn nog steeds mensen die dit om verscheidene redenen nog steeds ontkennen.

We merken het ook op geopolitiek vlak, waarbij we over de ganse wereld verscheidene conflicten vinden, waarbij het steeds draait om de strijd tussen de Islam en het Westerse denken.

Wie dit ontkent, is net zo blind als Chamberlain in zijn politiek tegenover Adolf Hitler!

En, by the way, ik denk dat een massage deze realiteit niet kan wegwerken...

Oud 5 april 2004, 13:36   #14
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De huidige oorlog gaat tussen culturen. Het zijn bepaalde aspecten van de moslim-cultuur die in conflict zijn met Westerse culturele waarden. Indien de allochtone moslimgemeenschap afstand doet van deze, dan is het probleem opgelost: het onderdrukken van vrouwen (sexisme), het Islam-racisme tegen "ongelovigen", het tollereren van criminaliteit, geweld en terrorisme binnen de moslim-gemeenschap, het weigeren om religie en staat te scheiden, enz.

Citaat:
Weet je ik praat met veel moslims en die lachen er mee, ze lachen er mee zoals ze lachen met een dorpsgek. Waarom zouden wij dat nu doen antwoorden ze en begrijpen totaal de redeneringen zoals u die aanhaalt totaal niet.
We zijn al enkele stappen voorbij het ridiculiseren. We zitten nu in een open oorlog van de Westerse cultuur tegen de Moslim-cultuur. Dat lachen is langzaam aan het verdwijnen, en de zaak wordt alleen grimmiger.

Citaat:
Nog langer negeren dat we in een oorlog zitten is naief. Hoe langer we wachten om te reageren, hoe erger de gevolgen. Vroeg of laat zal iedereen, ook jij KAHRAMAN Yücel, kleur moeten bekennen.
Oud 5 april 2004, 15:05   #15
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Vroeg of laat zal iedereen dus kleur moeten bekennen. Heeft een allochtoon met islamitische achtergrond komt wel een keus? Je oorsprong hebben in Marokko of Turkije wil niet zeggen dat je ook moslim bent of dat de Islam nog enige waarde voor hun heeft. Er zitten ook massa's atheïsten tussen, vooral in Turkije.
Ik ken genoeg Turken en Marokkanen die ook liever niet met de grote hoop van allochtonen worden geassocieerd. Dat zijn mensen die resoluut voor het Westen hebben gekozen, ook dus voor de normen en waarden van het Westen. Die mannen eten thuis dus elke dag Gentse Waterzooi en stoemp.
Stel nu dat iedereen openlijk kleur moet bekennen. Stel dat een Mohammed die dus volledig Belg of Vlaming is behalve zijn huidskleur en afkomst, ook daadwerkelijk achter het Westen gaat staan met woord en daad.
Gaat die man vertrouwd worden? Zal men overtuigd zijn van zijn verwesterlijking?
Of worden ze voor de zekerheid in kampen geduwd zoals de Amerikanen en Canadezen deden in WOII met de Japanners? Of gewoon behandeld zoals de prakizerende Moslims?
Oud 5 april 2004, 15:24   #16
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke nan
Vroeg of laat zal iedereen dus kleur moeten bekennen. Heeft een allochtoon met islamitische achtergrond komt wel een keus? Je oorsprong hebben in Marokko of Turkije wil niet zeggen dat je ook moslim bent of dat de Islam nog enige waarde voor hun heeft. Er zitten ook massa's atheïsten tussen, vooral in Turkije.
Ik ken genoeg Turken en Marokkanen die ook liever niet met de grote hoop van allochtonen worden geassocieerd. Dat zijn mensen die resoluut voor het Westen hebben gekozen, ook dus voor de normen en waarden van het Westen. Die mannen eten thuis dus elke dag Gentse Waterzooi en stoemp.
Stel nu dat iedereen openlijk kleur moet bekennen. Stel dat een Mohammed die dus volledig Belg of Vlaming is behalve zijn huidskleur en afkomst, ook daadwerkelijk achter het Westen gaat staan met woord en daad.
Gaat die man vertrouwd worden? Zal men overtuigd zijn van zijn verwesterlijking?
Of worden ze voor de zekerheid in kampen geduwd zoals de Amerikanen en Canadezen deden in WOII met de Japanners? Of gewoon behandeld zoals de prakizerende Moslims?
Diegenen die kunnen aantonen dat ze VOLLEDIG los staan van de islam, en die eveneens kunnen aantonen dat ze onze wetten en gewoonten hebben aangenomen en volgen, zullen wat mij betreft aanvaard worden als Belgen onder de Belgen.

Het wantrouwen zal er steeds zijn, maar het is aan hen om aan te tonen in woord en daad, dat dit wantrouwen onterecht is.

Oud 5 april 2004, 15:32   #17
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

[quote="Rudy Van Nespen"]
Citaat:

KAHRAMAN Yücel, fijn om te weten dat er nog minstens ene andere mens af&toe normale mensen tegenkomt in het echte leven. De meeste forumleden lijken me vooral via tv en krant een kijk op de wereld te hbben. Gematigde mensen zijn inderdaad de norm overal. Spijtig dat de extremisten langs beide zijden voortdurend de zwijgende meerderheid overtroeven met hun geschreeuw.
toevallig dat je in Limburg woont?
Citaat:
We merken het in de Westerse wereld door het gedrag van de volgelingen van Mohammed, dewelke op 15 jaar tijd de mentaliteit aangenomen hebben van pogingen tot integratie naar open strijd.
Deze open strijd kent het gehele scala van de criminaliteit.
We kunnen er niet meer naast kijken, maar er zijn nog steeds mensen die dit om verscheidene redenen nog steeds ontkennen.
tenzij u kan bewijzen dat de imams de leiders zijn van criminele bendes, blijf ik biij m'n mening dat de straatboefjes het minst vaak in de moskee komen. Moslim-extremisten plegen geen criminaliteit, wel zijn ze ideaal om terroristen onder te ronselen, maar da's een andere zaak...

Citaat:
We merken het ook op geopolitiek vlak, waarbij we over de ganse wereld verscheidene conflicten vinden, waarbij het steeds draait om de strijd tussen de Islam en het Westerse denken.

Wie dit ontkent, is net zo blind als Chamberlain in zijn politiek tegenover Adolf Hitler!
belachelijke stelling, geen enkel van de in een eerdere topic aangehaald econflicten draaide enkel om godsdient. Meestal interne machtsstrijd of nationalistische bewegingen, maar ach, wat heb ik te vertellen tegen iemand die doodleuk het Duitsland van de jaren dertig durft vergelijken met de situatie nu?
Parels voor de zwijnen...

meer en meer maften op dit forum.
Oud 5 april 2004, 16:24   #18
Hanne
Banneling

Standaard

[quote="JoeQpublic"]
Citaat:
KAHRAMAN Yücel, fijn om te weten dat er nog minstens ene andere mens af&toe normale mensen tegenkomt in het echte leven. De meeste forumleden lijken me vooral via tv en krant een kijk op de wereld te hbben. Gematigde mensen zijn inderdaad de norm overal. Spijtig dat de extremisten langs beide zijden voortdurend de zwijgende meerderheid overtroeven met hun geschreeuw.

tenzij u kan bewijzen dat de imams de leiders zijn van criminele bendes, blijf ik biij m'n mening dat de straatboefjes het minst vaak in de moskee komen. Moslim-extremisten plegen geen criminaliteit, wel zijn ze ideaal om terroristen onder te ronselen, maar da's een andere zaak...

belachelijke stelling, geen enkel van de in een eerdere topic aangehaald econflicten draaide enkel om godsdient. Meestal interne machtsstrijd of nationalistische bewegingen, maar ach, wat heb ik te vertellen tegen iemand die doodleuk het Duitsland van de jaren dertig durft vergelijken met de situatie nu?

Meer en meer islamo- collaborateurs op dit forum.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 16:58   #19
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De enige manier om ons in Europa te verweren tegen de moslimterreur is door alle moslims van het Europees territorium te verwijderen. Zoniet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Hier is enkel plaats voor mensen die met een niet-moslim-Europeaan huwen en de islam afzweren. Al de rest moet ophoepelen.

Zoniet is Europa ten dode opgeschreven.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2004, 17:01   #20
Attiladehun
Banneling

Standaard

[quote="JoeQpublic"]
Citaat:

Dat vergelijken van de situatie van nu met het Duitsland van de jaren dertig hebben we misschien geleerd van de 'maften' van dit politiek regime, die het Vlaams Blok vergelijken met de NSDAP en De Winter met Hitler?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be