![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nog maar net heeft het liberale regime weer eens getoond wat voor fabel haar “vrijheidsprincipe” wel niet is! Enkele weken terug werd de parlementaire onschendbaarheid opgeheven van voormalig VB-voorzitter en huidig Europees parlementslid Frank Vanhecke, om hem te kunnen vervolgen wegens een overtreding van de racismewetgeving. Dit op basis van een artikel dat hem zelfs nog nooit onder ogen was gekomen! Nog recenter dan weer werd voormalig VB-ondervoorzitter dr. iur. Roeland Raes tot 4 maanden cel met uitstel veroordeeld wegens een afwijkende mening over een historische gebeurtenis.
De actualiteit van onze fakkeltocht voor amnestie en tegen de vervolging van nationalisten had niet groter kunnen zijn! De gedachtepolitie van het liberale regime, de Gedapo, vestigt met de steun van de extreem-linkse systeemknechten een politiek-correcte dictatuur. Ondertussen merken we dat de staatveiligheid zich vooral bezighoudt met het pesten of schaduwen van nationalisten enerzijds en het helpen van extremistische vreemdelingen anderzijds. Nemen we bijvoorbeeld het verhaal van Malika El-Aroud, de “Europese mama van Al Quaida”, die in Afghanistan door de Belgische staatsveiligheid werd gered uit de klauwen van haar tegenstanders. Of wat moeten we denken van de moslimterrorist Belliraj die bij dezelfde staatsveiligheid in dienst was? En wie klaagt dit onrecht aan? Goeie vraag, met afschuw stellen we nu immers vast dat sommigen binnen het VB, waaronder Filip Dewinter, ermee dreigen Raes uit de partij te zetten indien de uitspraak in beroep bevestigd wordt! Daarom roepen we alle nationalisten op aanwezig te zijn woensdag 17 december a.s. te Gent! Amnestie voor alle nationalisten van het heden en verleden, zowel in Vlaanderen als in de rest van Europa! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() zeg em... ik ben nu ook een vlaams-nationalist... maar algemene amnestie voor wie dan ook reken ik niet goed hoor :/ Of dit nu mensen zijn die mijn gedachtengoed volgen of niet, dat trek ik mij niet aan...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry jongens, ik ben ziek. Een andere keer misschien.
|
![]() |
![]() |