|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  3 juni 2009, 12:17 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  1 december 2008 Locatie: Rijks-Vlaanderen 
				 |  We zijn goe bezig, ook al zeggen ze van niet Citaat: 
 Paniek! Paniek! We're al gonna die! Aids is zeker zo'n uitvinding door aliens om de menselijke soort te ondermijnen, zodat ze op lange termijn de aarde kunnen overnemen wanneer iedereen dood is !!!  But they got one problem: condoms and virgins  Allemaal wat overroepen als't mij vraagt. AIDS is zelf zo dodelijk niet meer als vroeger of in ontwikkelingslanden. Er zijn meer mensen die kanker krijgen en er van sterven. Ze zouden daar beter wat meer preventie-campagne's rond maken. Onze ongezonde leefstijl werkt kankers in de hand.  Laatst gewijzigd door bgf324 : 3 juni 2009 om 12:20. | |
|   |   | 
|  3 juni 2009, 14:14 | #2 | 
| Burger Geregistreerd: 10 april 2006 
				 |   en dat van iemand die op 1 december is geregistreerd   | 
|   |   | 
|  3 juni 2009, 14:22 | #3 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  2 februari 2005 Locatie: Earth 
				 |   vrede zij met u 
				__________________ Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. | 
|   |   | 
|  3 juni 2009, 15:01 | #4 | |
| Banneling Geregistreerd:  8 juli 2006 Locatie: "A" 
				 |   Citaat: 
 Bovendien zegt het artikel duidelijk dat aids bij hetero's in de loop der jaren is gedaald en enkel bij de homo's blijft stijgen. En tja, die laatste groep is toch maar een marginale minderheid. | |
|   |   | 
|  3 juni 2009, 15:28 | #5 | 
| Banneling Geregistreerd: 28 oktober 2008 Locatie: Muzelmaniakië 
				 |   | 
|   |   | 
|  3 juni 2009, 16:18 | #6 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  4 november 2004 
				 |   Hoe is de verdeling m/v van de 'hetero'-gevallen? 
				__________________ Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. | 
|   |   | 
|  3 juni 2009, 17:54 | #7 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  1 december 2008 Locatie: Rijks-Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
  Hoe noem je dan een vent van 50 jaar - 130 kg, stinkend naar den drank, ongeschoren, pantoffels aan en zakske van den aldi in zijn hand? Meestal zijn ze dan vergezeld van 'hun wijf' die dezelfde kenmerken heeft.  Zo kom je er veel tegen op den tram.  Laatst gewijzigd door bgf324 : 3 juni 2009 om 17:56. | |
|   |   | 
|  3 juni 2009, 18:49 | #8 | |
| Minister-President Geregistreerd: 12 februari 2009 
				 |   Citaat: 

__________________ ab lo dolchor qu'al cor mi vai | |
|   |   | 
|  3 juni 2009, 22:15 | #9 | |
				 |   Citaat: | |
|   |   | 
|  3 juni 2009, 22:56 | #10 | 
| Minister-President Geregistreerd: 12 februari 2009 
				 |   Jij gebruikt marginaal in de betekenis van vies, vuil, groezelig en achterlijk. Uh-huh gebruikt marginaal als in weinig voorkomend. 
				__________________ ab lo dolchor qu'al cor mi vai | 
|   |   | 
|  9 juli 2009, 18:40 | #11 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 14 april 2007 Locatie: overal en nergens 
				 |   Citaat: 

__________________ Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! | |
|   |   | 
|  9 juli 2009, 21:10 | #12 | |
| Staatssecretaris Geregistreerd: 31 augustus 2008 Locatie: Hasselt 
				 |   Citaat: 
 Wie gaat er nu zijn gedrag gaan aanpassen omdat het anders veel geld kost aan de overheid? We betalen juist belastingen zodat we onze ongezonde levenswijze zouden kunnen behouden. 
				__________________ "Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. | |
|   |   | 
|  9 juli 2009, 22:10 | #13 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 14 april 2007 Locatie: overal en nergens 
				 |   Citaat: 
 Je mag dat zo niet zeggen. De overheid heeft er alle belang bij de mensen te sensibiliseren op het belang van veilig vrijen. Enja, voor de kas van de gezondheidszorg, absolut. Maar daarvoor moeten de mensen met wisselende partners het niet doen. Ze moeten het eerst en vooral voor zichzelf en voor hun partner(s) doen. 
				__________________ Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! | |
|   |   |