![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gewoon alleen zes dagen binnenblijven en niks kunnen kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom ni?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als je de oplossing al kent, waarom open je er dan een draad over?
Oh ja, 't is' t ander duvelke... Waarom nie??? Omdat, zeker als't 't nie anders kan, ik liever iets anders doe. Laatst gewijzigd door maf : 13 december 2008 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarover gaat dit topic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Over de proliferatie van de draden van het arm en alleen zitten met kerstdag.
En per uitbreiding, met nieuwjaar. En, per hyperextensie, de hele existentie. Laatst gewijzigd door maf : 13 december 2008 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat ik toch kinderen heb, met oudejaar ga ik bij één van hen logeren, op kerstdag zijn we samen. Op kerstavond zit ik altijd alleen, dit jaar zal ik dat niet zo erg vinden omdat ik werk heb en een rustige avond zeer welkom is. Maar ik ben ook lang werkloos geweest en dan was het toch wat droevig zo op kerstavond in de mooi versierde huiskamer vol kerstsfeer die ik met niemand kon delen ...
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij voor je Marie dat het dit jaar leuk is! Ook dat je werk hebt.
Maar ik begrijp de frustratie van mensen met minder geld heel goed;en nee, dat is lang niet altijd slechts de schuld van die mensen zelf. Feestdagen zijn fijn als je mee kunt vieren anders ben je jezelf extra bewust van de uitsluiting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Wat meer volhangende kerstbomen overvallen en met de pakjes gaan lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn 2,5 miljoen gezinnen in België, als iedereen eens wat zijn sociale niche "overstijgt"
en kontakten maakt daarbuiten (meer kapitaalkrachtige, minder kapitaalkrachtige, meer andere groepen..) zijn er waarschijnlijk duizenden die minder eenzaam zullen zijn. Buurthuizen in grote steden zoals Antwerpen doen hier fantastisch werk... maar veel mensen moeten hun drempelvrees zien te overwinnen...
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Afschaffen die hele opgeklopte handel van Kerstshit, Hallogeen, Valenpijn, Nieuwzaag,... en zelf bepalen wanneer je je lief wilt verwennen, lol maken, de Goden eren, of onnozel doen. Al dat opgedrongen feestgedoe is een ziekmakende vorm van onderwerping. Revolteer en doe of er niks aan de hand is.