![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke politieke babe gaat de volgende zijn om naar den Bok te gaan ? | |||
FREYE VDB |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
INGE VERVOTTE |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
MARGRIET HERMANS (woordje babe laten vallen aub) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
CHANTAL PAUWELS (de groen babe) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
ANDERE MIJ ONBEKENDE BABES (gelieve foto bij te voegen) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vergeef mij deze koetjes en kalfjes titel maar ik zit met een probleem.
Door de jaren heen kan er geen discussie gevoerd worden over het Vlaams Blok of er wordt wel eens (meer dan eens eigenlijk) gezegd : het Vlaams Blok is een vrouwonvriendelijke partij. Men zegt dat het Vlaams Blok alle vrouwen in huis wil opsluiten. Toen enkele jaren geleden Anke VDM haar verhuis bekend maakte richting Vlaams Blok was dat de tegenpool van hoe men een Vlaams Blok vrouw zou omschrijven. Geen bedeesde vrouw die haar tijd verdeelt tussen de snottebellen van haar jongste af te vegen en de patatten te schellen en tussendoor nog eens nen dweil rond te slaan. Neen een advocate, heel goed voorzien van oren en poten, het prototype van de zakenvrouw/advokaat. Zij zag geen vrouwvijandigheid in het Vlaams Blok. Nu komt weer het tegenvoorbeeld van de Vlaams Blok huisvrouwsloof overgestapt in de richting van het Vlaams Blok. Weeral goed voorzien van oren en poten, weerom een ex-miss. Ook nu weer een zakenvrouw en dus geen huiselijk type. Dus zit ik nu met de vraag hoe het nu eigenlijk zit. Zijn die 2 voorbeelden die ik noem dom ? (Hun diploma's en zakenprestaties bewijzen het tegendeel zou ik denken). En hoe komt het dat juist de goed van oren en poten voorziene dames zich bij het Vlaams Blok aansluiten ? Zijn het de charmes van Van Hecke ? van De Winter ? toch niet van Annemans (die kunde toch moeilijk ne knappe man noemen he) Moet ik nu veronderstellen dat het maar een kwestie van tijd zal zijn dat Inge Vervotte en Freya VDBosch zich ook bij het Blok gaan komen melden ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik denk persoonlijk Miss Piggy als volgende
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Wie dat skelet van een Freya VDB een babe vindt, is goed zat, mijn gedacht. Tjah, en voor haar slimme uitspraken moet je er ook al niet bij zijn.
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() tja ik zet maar wat namen he en die Freya wordt toch altijd geroemd om haar babe-gehalte. (zelf vind ik ze nu ook nie echt het van het, maar ja wie ben ik he)
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() met wie moeten ze anders naar buiten komen? Met Bompa Karel Dillen?
![]() da heeft geen zicht. Zie ze al staan, karel Dillen handje in handje met Eva Braun ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Eva who ? Is da die van J. Vermeire nie ?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
allez, die heeft toch mooie rondingen. Ook al is ze van de meest corrupte partij van 't land, na de ps of course, toch vind ik ze een lekker ding zenne! Mooi figuureke, mooie lach, lekkere borsten, nie te groot, nie te klein... Zolang ze hare mond nie opendoet voor te praten ist goed ![]() en dan is er nog die andere lekkere minister van SPirit denk ik, maar kben nie zeker. Ken hare naam niemeer. Mooie lange benen, grote borsten,.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Nahima Lanjri
(niet echt een babe, maar strategisch een slimme zet van het blok in de kader van het afschaven der harde kantjes) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Mijn gedacht :
Het verwondert me niet dat wie FVDB een babe vindt op de SPa of soortgelijke stemt. Eens smaakloos , altijd smaakloos , op alle vlakken.
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Zet daar FVDB eens langs ![]()
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Lieve Xnorf,
ga je zo beginnen ? ![]() ![]() Indien iemand een vleugje herkenning voelt opkomen: niet onmogelijk indien je op FOSDEM was, en anders: orkut is your friend ;-) Euh, btw, ik denk niet dat ze politieke ambities heeft bij de vernoemde partij. Misschien interessant om te weten, wat is de link met Moeder Theresa ? Ai, nog maar 2 berichtjes te gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat sossen-babe Mia De Vits na een extreme make-over? 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben en blijf een nationaliste" Persconferentie - Brussel, 3 april 2004
Ik zit hier vandaag voor u als onafhankelijke kandidate op de Vlaams Blok-lijst. Verleden jaar heb ik mijn eerste stappen in de politiek gezet binnen een partij waar ik me goed in voelde. We hebben hard gewerkt om onze idealen kenbaar te maken, maar zijn net voor de finish gestruikeld. Toch ben ik na 18 mei achter de partij blijven staan. Een zinkend schip verlaat ik niet. Maar nu de sleepboot van dienst, CD&V gearriveerd is en het schip in een richting sleept waar ik niet heen moet, is voor mij de tijd gekomen om van boord te gaan. Met het aangaan van het kartel vervallen mijn morele verplichtingen tegenover N-VA. Zij volgen een koers, die de mijne niet is. Ik wens hen goede vaart. Ikzelf ben nog niets veranderd tegenover mei 2003. Ik ben nog steeds dezelfde Marie-Rose Morel, die nog steeds dezelfde Vlaamse standpunten verdedigt. Mijn "Opiniestuk" in de De Standaard van verleden week, had zeker niet als doel om N-VA in de gracht te rijden. Integendeel, ik wilde de partijtop in kennis stellen van wat er bij onze achterban leeft en hen bovendien argumenten geven om het debat met CD&V aan te gaan. Helaas - en tot mijn grote verbazing - moet ik vaststellen dat het op het Barricadenplein muisstil bleef. Dit in tegenstelling tot de vele reacties die ik kreeg van partijleden en kiezers. Ik heb dan ook mijn conclusies getrokken, weliswaar met de wijze woorden van de ondervoorzitter van de N-VA in het achterhoofd dat "wie zich niet goed voelt bij de richting die wordt ingeslagen, uiteraard vrij is om te vertrekken. Daarvoor moet niet met modder gegooid worden". Kwatongen zullen natuurlijk beweren dat deze beslissing genomen werd omdat ik zonodig een plaats op een lijst wenste. Ik moet ze teleurstellen. Er zijn me wel degelijk andere plaatsen aangeboden en het zou zonder twijfel makkelijker zijn geweest om hierop in te gaan en me mee te laten drijven met de stroming. Wetende dat ik zou aanspoelen op een strand waar ik helemaal niets te zoeken heb. Mijn keuze om als onafhankelijke voor deze Europese strijdplaats te gaan is zeker niet de makkelijkste keuze, maar wel de oprechtste. Ik heb deze strijdplaats op de Europese lijst aanvaard omdat ik ervan overtuigd ben dat het dossier van de Vlaamse autonomie ook buiten onze landsgrenzen moet voorbereid en verdedigd worden. Het is misschien wat ambitieus, maar ik zou wat graag de ambassadrice van de idee van Vlaamse autonomie worden. Maar even goed sta ik op deze lijst als signaal van het feit dat steeds minder Vlamingen het ondemocratische Cordon Sanitaire nog aanvaarden. Het wordt tijd dat alle onafhankelijke Vlaams-nationalisten ook de moed hebben om de nek uit te steken. Het cordon rond bijna 800.000 Vlaamse kiezers dient immers enkel onze tegenstanders. Wat mij betreft, ik zal de voorstellen en standpunten van het Vlaams Blok anno 2004 beoordelen op hun inhoud - ik laat mij niet intimideren door geënsceneerde hysterie." Ik sta als onafhankelijke kandidate op de Vlaams Blok-lijst omdat ik respect heb voor de 18.941 mensen die mij vorig jaar een voorkeurstem gaven op een �*ndere lijst. Ik wil die mensen niet bruuskeren. Ik voel mij moreel gebonden aan de kiezers, maar ik ben niet meer moreel gebonden door de N-VA die een andere weg koos. Vanwege het Vlaams Blok kreeg ik de absolute garantie dat ik zelfstandig mijn stemgedrag zal kunnen bepalen, zodat ik voor de volle 100% mezelf kan blijven. Ik ben en blijf dus een Vlaams-nationaliste. www.vlaamsblok.be zie actualiteit ! http://69.13.177.132/index_mrm.php
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Er is reeds iemand geweest die zo evolueerde, maar ze werd door een zgn progressieve krant door de goot gesleurd. |
|
![]() |
![]() |