![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De stemming van de financiewet
heeft de ambtenaar weer eens gered. Wie labeurt en maalt en voorafbetaalt vist naar zijn rente achter het net. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is toch ook allemaal kloterij dat in Belgie de helft van het werk van het parlement, van die alzheimer wetten zijn: wetten die bij herhaling moeten gestemd worden, netzogoed als bij elke regeringsvorming een rits commissies moeten benoemd worden om allerlei noodzakelijke taken in te vullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wel zielig voor de mensen die moeten terugtrekken, en dat zijn gewoonlijk niet de best verdienenden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik vind het gewoon walgelijk dat de staat miljarden belgische franken onterecht geind belastingsgeld (via de bedrijfsvoorheffing) zomaar maanden langer kan bijhouden. Het is al erg genoeg dat de modale Belg gedwongen wordt de staat een renteloze lening te geven. Als men dan ook nog doelbewust gaat talmen met het terugbetalen van die renteloze lening aan de uitgeperste citroen...euh...Belg...
Als de Staat zo een vodje papier opstuurt waarin zij weer geld eisen, zal ik misschine ook eens zeggen dat ik "achterstand" heb. Walgelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meestal loontrekkenden, bedienden en arbeiders, die bedrijfsvoorheffing wordt ingehouden op hun bekend loon.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() allez, denk eens na, je moet niet ver zoeken... om het profitariaat te betalen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Orders van de top. Begroting niet in orde : fictieve achterstand veinzen. Voor de bijbetalenden is het wel betalen zelfs 5 maanden na de vorige aanslag.
|
![]() |
![]() |