![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Shell (60% Nederlands, 40% Brits)
Unilever (58% Nederlands, 42% Brits) Philips ING Akzo Nobel Ahold Heineken Middelgrote multinationals: Tomtom ASML en ASMI (wereldwijd leveranciers van chipmachines) DSM KPN TNT postgroep en nog veel meer. Nederland heeft naar verhouding kolossale bedrijven. Ook de aandelen van het gigantische Indiase bedrijf ArcelorMittal Steel staan genoteerd aan de Amsterdamse beurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() discussiewaarde?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Turkse Nederlander,
Graag je reactie op een paar vragen die nog openstaan. Nummer 1 : http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=87 Nummer 2 : http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=88 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soms heb ik wel zin en soms heb ik geen zin in heftige discussies. Nu heb ik gewoon meer zin in leukere onderwerpen. Als ik er wat meer zin in heb zal ik in die topics reageren. Ik beloof het je. Mijn excuses voor het laten wachten beste parcifal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() ABN Amro is ook verdwenen.
In Aziatische landen zoals Taiwan hadden ze een heel sterk imago door het gebruiken van Van Gogh en zijn schilderijen op kredietkaarten, grote reclameborden, krantenadvertenties, enz. In het Chinees gebruikten ze trouwens de naam Helan Yinhang (Holland Bank) wat een heel sterke identificatie met Nederland als gevolg had. Sedert een paar weken geleden heten ze RBS (Royal Bank of Scotland). Niemand hier die weet wat RBS betekent, geen Van Gogh-reclames meer mogelijk, en tot nu toe heb ik nog geen reclame met Schotse tartans of zo gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nederland is altijd een natie van handelaars geweest. Denk maar aan de VOC. Ook de meer liberale inslag door de geschiedenis in NL speelt daarbij een grote rol.
|
![]() |
![]() |