![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() NVA en Bart De Wever scheren hoge toppen!!
+- 75% !!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() blanco stemmen of ongeldig gaat niet (het kiesbureau inde fik steken ook niet)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In hezt alfgemeen zijn internetpolls de minst betrouwbare : hier stemmen alleen maar mensen die dit vrijwillig doen zonder ervoor speciaal aangesproken te zijn. Meer betrouwbare polls nemen een doorsnede van de bevolking met een evenwichtige dosis van de diverse groepen. De protagonisten van "Vlaamse Onafhankelijkheid" zijn op het internet in de "politieke" fora sowieso oververtegenwoordigd. Ik geloof niet in stalinistische uitslagen.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wordt Nederlander of Luxemburger, daar hoef je niet te gaan en is de "politiek" zo veel "witter" stem Dash !
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() hln IS NOG niet BEGONNEN met de stemmenkampioen.... zal ook spannend worden
Laatst gewijzigd door BlueThunder : 2 mei 2010 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stijn Meuris durft het niet openlijk te roepen, Txiki wel: boycot de verkiezingen!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik kan niet, ik zit met de pokken
Laatst gewijzigd door Zyklon B : 2 mei 2010 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Independisten : boycot aub deze verkiezingen en als het BUB dan een monsterscore haalt en het unitaire België in al zijn glorie herstelt kan je nog met nationle trots in de 3de landstaal zeggen "Wir haben es nicht Gewusst".
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Als ze ooit de stemplicht afschaffen maak ik gebruik van mijn recht hoor. Ik ben geen antiër. Maar voor deze verkiezingen maak ik graag een uitzondering.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 mei 2010 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal niet baten. Elio wordt premier!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() de oproep gelezen om mee te doen aan de verkiezingspoll
" Vlaamse partijen Cd&V en O.VLD dragen een grote verantwoordelijkheid" wat een onzin,das nu echt de zaken omdraaien en wat hebben de waalse partijen dan gedaan ? vergeet men madame "Non " en Maingain dat zijn engelen, zeker ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af wie er geld verdient aan die site. Ik denk dat ik ook snel nog eentje ga registreren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |