Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2009, 08:10   #1
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard Half Knokke staat te koop

Na het débacle van broer Maurice
deelt Leopold in de ergernis.
't Wordt stilaan stil
in zijn Lippensville
en eenzaam bridgen na d'achturenmis.

Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 12 januari 2009 om 08:10.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 09:06   #2
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Weet je
aan zo'n excessen zie je hoe het is rijk te zijn: het ene moment ben je rijk, het andere moment ben je veel armer. Het ene moment ben je iemand die onbereikbaar op een piedstal staat, en het andere moment ben je even rijk als uw buur... En gans uw dikkenekkerij kan je vergeten...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 14:53   #3
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Wie wil nog de torenhoge bedragen betalen in Knokke?? Hun kliënten zijn gepluimd door Fortis!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 15:06   #4
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Volg de markt. Te duur, dus verlaag de prijzen. In Knokke moeten ze niet geloven dat ze buiten de crisis kunnen leven.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 15:11   #5
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Volg de markt. Te duur, dus verlaag de prijzen. In Knokke moeten ze niet geloven dat ze buiten de crisis kunnen leven.
Inderdaad, wat menen die liberalen met hun dikke nek in Knokke wel niet!
Oud 12 januari 2009, 17:04   #6
Gforce
Banneling

Standaard

Zelfs al staat er heel wat te koop aan een lagere prijs, toch zal het voor de meesten nog steeds geen spek voor hun bek zijn.

Ik snap trouwens niet wat er zo bijzonder is aan Knokke, buiten de elitaire connotaties die daarbij horen. Zulke speciale winkels zijn er niet; je zult eerder je gading in Brussel of een doorsnee provinciestad vinden...
Gforce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 17:16   #7
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Inderdaad, wat menen die liberalen met hun dikke nek in Knokke wel niet!
Kijk van die linkse en onzinnige praat kan ik het nu krijgen.
Beste vriend, deze situatie heeft niets met liberalen met een dikke nek te maken, wel met en economische realiteit die nooit gezien is. En het zijn niet alleen de huizen van de vgl U dikke nekken de in waarde aan het verminderen zijn, maar ook deze van de gewone werkman dalen zeer sterk en da's misschien nog veel erger. Ik vrees dat het spaargeld van velen al aangetast is door de beursmalaise, het enige wat er nog overblijft is het vastgoed, iets waar iedereen van dacht dat hij hiermee gouden zaken ging doen, wel vergeet het.
De overvloed, het graaien (ook van de gewone man!!!), de overlopende vetpotten ze zullen volgend jaar wegsmelten, het zal nooit gezien zijn. Op 2 maanden tijd is alles ingestort en ik denk dat het ons goed zal doen want onze levensstandaard met alle bijhorende eigendommen en sociale voorzieningen is onbetaalbaar, en alle zin voor realisme was weg, het kon niet op.
Wel het het systeem is in elkaar aan het zakken.

De media wil ons stimuleren om gewoon te blijven voordoen zoals we bezig zijn, enkele uitspraken om dit aan te tonen, "2008 was een recordjaar, onze koopkracht zal stijgen (tot twee maanden geleden daalde hij nog), we blijven ondanks de crisis op reis gaan, de koopjes een groot succes, de autoverkoop vorig jaar een record, de eindejaarsaankopen blijven op peil, als de beurs een dag stijgt dan is dat het eerste punt in het nieuws.... " kortom je zal vandaag maar niet meer meekunnen, je zou er nog complexen van krijgen.
Gewoon verder doen zoals wij bezig zijn is fout, en ja de rijken in Knokke zullen niet verlegen zijn om als het nodig is hun kot te verkopen en hun levenswijze aan te passen, maar kan de meerderheid van de bevolking deze aanpassing aan???

Laatst gewijzigd door jbl : 12 januari 2009 om 17:17.
jbl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 18:00   #8
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Misschien het moment om onze kust eens op te kalefateren...geld bedoeld voor de aankoop van bossen en natuurgebieden wordt in plaats geinvesteerd voor het opkopen van in prijs verlaagde landgoederen....en vervolgens verschijnt de JCB

Laatst gewijzigd door kelt : 12 januari 2009 om 18:00.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 18:00   #9
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbl Bekijk bericht
Kijk van die linkse en onzinnige praat kan ik het nu krijgen.
Beste vriend, deze situatie heeft niets met liberalen met een dikke nek te maken, wel met en economische realiteit die nooit gezien is. En het zijn niet alleen de huizen van de vgl U dikke nekken de in waarde aan het verminderen zijn, maar ook deze van de gewone werkman dalen zeer sterk en da's misschien nog veel erger. Ik vrees dat het spaargeld van velen al aangetast is door de beursmalaise, het enige wat er nog overblijft is het vastgoed, iets waar iedereen van dacht dat hij hiermee gouden zaken ging doen, wel vergeet het.
De overvloed, het graaien (ook van de gewone man!!!), de overlopende vetpotten ze zullen volgend jaar wegsmelten, het zal nooit gezien zijn. Op 2 maanden tijd is alles ingestort en ik denk dat het ons goed zal doen want onze levensstandaard met alle bijhorende eigendommen en sociale voorzieningen is onbetaalbaar, en alle zin voor realisme was weg, het kon niet op.
Wel het het systeem is in elkaar aan het zakken.

De media wil ons stimuleren om gewoon te blijven voordoen zoals we bezig zijn, enkele uitspraken om dit aan te tonen, "2008 was een recordjaar, onze koopkracht zal stijgen (tot twee maanden geleden daalde hij nog), we blijven ondanks de crisis op reis gaan, de koopjes een groot succes, de autoverkoop vorig jaar een record, de eindejaarsaankopen blijven op peil, als de beurs een dag stijgt dan is dat het eerste punt in het nieuws.... " kortom je zal vandaag maar niet meer meekunnen, je zou er nog complexen van krijgen.
Gewoon verder doen zoals wij bezig zijn is fout, en ja de rijken in Knokke zullen niet verlegen zijn om als het nodig is hun kot te verkopen en hun levenswijze aan te passen, maar kan de meerderheid van de bevolking deze aanpassing aan???
Beste, ik hanteerde sarcasme. Als u eens verder keek dan uw liberale neus lang was had u begrepen dat ik niet links ben.
Oud 12 januari 2009, 18:22   #10
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Beste, ik hanteerde sarcasme. Als u eens verder keek dan uw liberale neus lang was had u begrepen dat ik niet links ben.
Had ik zo niet geïnterpreteerd, geen probleem.
jbl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2009, 19:19   #11
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

laat maar te koop staan..........

géénen hond heeft nog interesse in véél te duur opgeklopte prijzen voor frutappartementjes met "zijdelings" zeezicht.....

als de prijzen nog zo'n 80 procent zullen zakken dan ga je ongeveer de normale waarde hebben en dan.............. dan kan je al eens gaan kijken of het een al dan niet afgeleefd gebouw is en eventueel een bod doen..... maar dan moet ge er ook bij nemen dat ge konstant tussen nen hoop fils-a-papa'kes moet lopen, geef mij maar de échte wereld....
Oud 13 januari 2009, 05:13   #12
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

in de jaren 90 kocht je aan crashprijs een appartement in Knokke voor 50.000euro.
Stel dat we nu wat realistisch bij, maar 75.000-100.000 zal in het zicht komen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be