![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() *knip*
1. Expliciet fotomateriaal zien we liever via een link verschijnen zodat iedereen zelf beslist of hij/zij met expliciete beelden geconfronteerd wil worden. 2. Als u een discussie start, dient u dat met ietwat meer te doen dan met foto's alleen. Een aanzet tot discussie, een eigen mening. Op deze manier is het spam. Gelieve hiermee rekening te houden. Mvg, Starfire Laatst gewijzigd door Starfire : 13 januari 2009 om 22:02. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat binnen de kortste keren een "gevoelige" pro-Israël ziel op het driehoekje gaat duwen?
Ze zijn er wel voor om de fascisten van Hamas plat te bombarderen, maar de gevolgen van hun keuze moeten niet 's morgens bij hun ontbijt op tafel liggen.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 13 januari 2009 om 22:03. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, 't is al gebeurd.
![]()
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb ze gezien ze spreken over dood vernieling angst verdriet hopeloosheid van een volk dat alleen het recht wenst om menswaardig te leven op eigen bodem en daarom moesten ze verdwijnen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet gerapporteerd, maar zomaar wat bloedige foto's in een discussie op tafel werpen om de boel wat te choqueren vind ik maar zwakjes. Mocht ik moderator zijn, dan zou ik ook ingrijpen als iemand enkel choquerende foto's post. Het is hier een discussieforum en geen shocklog zoals goregasm en co.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
uw poging om die gevolgen weg te moffelen, getuigt van hypocrisie! die gevolgen zijn onlosmakelijk verbonden aan de bombardementen, je zou dus in het vervolg wat beter kunnen opletten alvorens het buitenproportioneel handelen van Israel te verdedigen of goed te praten. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 13 januari 2009 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Een linkje volstaat voor degenen die het beeldmateriaal van dichtbij willen bekijken, die foto's moeten niet zomaar onder iedereens neus worden geschoven. 3) Uw Hamas vriendjes zijn begonnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So be it, het ontwaken kan er alleen maar harder op worden.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) die dingen moeten vooral onder iedereens neus geschoven worden die het optreden van Israel verdedigen en goed praten 3) ik ben niet bevriend met Hamas, nog enig ander forumlid. Wat we hier verdedigen is niet hamas maar het recht van de palestijnen om zich te verzetten en bovendien heeft iedereen hier zijn bedenkingen bij de methodes van hamas. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Het is hier een discussieforum en geen forum om ranzige oorlogsfoto's te tonen die enkel dienen om te choqueren en de discussie rond het onderwerp onmogelijk te maken. 3) Daar heb ik anders bitter weinig van gemerkt maar kom. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) toch wel 2) dit hier is idd een discussieforum maar hoe kom je erbij om te zeggen dat de gevolgen van dingen waarover gediscussieerd word, niet mogen voorkomen in de discussie? Hoezo het tonen van de gevolgen zou de discussie onmogelijk maken? dat is toch manifest onwaar. Het ontneemt je van je argumenten, dat wel, en laat ook duidelijk zien waarover ge discussieert, dat ook, maar het maakt de discussie toch niet onmogelijk? 3) dat is omdat je intellectueel oneerlijk bent! Je ziet wat je wilt zien, en als je iets ziet wat je niet aanstaat, brei je er wel iets rond om het te verpakken tot iets dat je wel wilt zien. |
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, toch niet.
Citaat:
Citaat:
![]() Ik weet ook best wel hoe het er momenteel aan toe gaat in de Gazastrook en dat er veel onschuldige dodelijke slachtoffers bij komen kijken, waaronder ook kinderen. Maar itt tot u duid ik niet 1 kamp aan als de schuldigen in al dat leed. |
||
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Hier is dan een link zodat de mensen onder ons die het ware beeld van een oorlog niet willen inzien, verder kunnen leven in hun utopie:
http://www.uruknet.de/?s1=1&p=50434&s2=06 |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eveneens niet geschikt voor gevoelige zionistische zieltjes: wat we niet in de media te zien krijgen.
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, maar het punt was dat het desondanks niet op het forum mag.
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Stel u voor dat dat lukt.
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar zou ik me dan toch wat vragen bij stellen. Als het lijden van mensen u niets meer doet, wil dat zeggen dat u niet in staat bent tot empathie en dus helemaal niet begrijpt waar het in dit conflict concreet om gaat.