![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zo iemand mag dan in den Belziek een speech geven ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Dat Turkse bommenwerpers nog steed Koerdische dorpen bombardeerd waar vrouwen en kinderen sterven, daar hoor ik onze Turkse vrienden niet over klagen. Dat Turkse Koerden verschrikkelijk gediscrimineerd worden in Turkye vindt men ook niet zo erg. Dat veel journalisten en schrijvers in Turkye met de dood bedreigd worden vindt men ook normaal. Dat Turkye eerst eens in eigen boezem kijkt vooraleer ons hier de les in democratie komen te spellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Wat zo dom was toen erdogan in duitsland kwam vorig jaar
"het turks en de turkse cultuur aanleren is noodzakelijk en een voorwaarde om zich te integreren in duitsland" EUHMM HALOOOOOO waarom mogen de Koerden hun cultuur niet uiten en worden ze opgepakt als ze vragen voor onderwijs in eigen taal (ik heb het over VRAGEN nog maar he). hoe ironisch zijn erdogan en al die andere turken wel niet als ze zeggen dat de oorlog in gaza moet stoppen, er loopt al 30 jaar in oorlog in Noord Koerdistan met meer als 30 000 doden.. Waarom hoor ik hun nooit 1 keer zeggen om de oorlog in eigen land te stoppen, stel nationalistische agressieve turken
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Wel diegene die pro oorlog in Koerdistan zijn en die nog niet eens aan het woord vrede kunnen denken.
Natuurlijk niet alle turken, bijvoorbeeld Orhan Pamuk
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() ik stond eerder negatief l t.o.v. de toetreding van turkije tot de E.U.
maar sinds gisteren ben ik 100% negatief. en dit toen ik zijn vrouw zag met een sluier. en dit noemt men integratie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Awel kameraad, mijn bedoeling is niet om te veralgemenen zeker niet en met al die andere turken bedoel ik diegene die voor de oorlog in Koerdistan zijn.
Ik dacht dat je dat wel kon afleiden uit mijn post, maar niet dus.
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Fabke ik ken veel gesluierde vrouwen die perfect nl spreken, en ik ken ook veel vrouwen zonder hoofddoek die echt GEEN enkel woord kunnen spreken en dit ook niet van plan zijn...
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Recep Tayyip Erdoğan, premier van Turkije.
- Was dat niet die islamofascist die in 1998 tot een half jaar gevangenis werd veroordeeld wegens aanzetten tot religieuze haat en poging tot vestiging van een islamitische staat? - Was dat ook niet de islamofascist die zei: "Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten"? - En was dat ook niet de islamofascist en ultranationalist die Turken buiten Turkije, en dan vooral in Europa, opriep om vooral niet te integreren en hun Turkse en Islamitische identiteit voor altijd te blijven behouden? Zo iemand had dus gewoon de toegang tot het land geweigerd moeten worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
dan ik het van allebei niet kunnen. een hoofddoek past niet in Europa. ben bezig met weg naar mekka te lezen, in Casablanca verteld jan Leyers dat hij bijna geen vrouwen onder de 30 jaar met een sluier ziet.waarom moet dit dan wel in België? omdat we veel te tolerant zijn... |
|
![]() |
![]() |