Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Ahmed Azzuz (MDP) - 12 tot 18 april "Een partij die de islamitische maatschappelijke waarden kan behartigen, naar het voorbeeld van de christen-democraten. Dat is wat de MDP, of Moslim-Democratische Partij, wil bekomen. Ahmed Azzuz is voorzitter van de AEL in België en tevens de rechte

Discussietools
Oud 13 april 2004, 09:31   #1
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Khalid Khawaja, Islamiet, in Knack van 7 april 2004:

"Accepteer Mohamed, vrede zij met Hem, als de laatste profeet en als boodschapper van God. Accepteer de Koran als woord van God. Wij zullen jullie helpen rechtvaardigheid te bereiken. De tijd zal komen dat we jullie bevrijden van jullie machthebbers,[size=6] bevrijden van de democratie[/size]. Mensen hebben niet het recht te heersen, dat is alleen aan God."

Dus anti-joods én anti-democratisch.

Wat vindt U van deze uitspraak?
Wat is nu het verschil tussen dit soort van islamitische extremisten en de nazi's?
Oud 14 april 2004, 09:01   #2
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Allo allo Ahmed?

.................................................. ......
Oud 16 april 2004, 11:57   #3
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Ik begin zo de donkerbruine indruk te krijgen dat onze goede vriend Azuzi hierop precies niet wil antwoorden.

Ne mens zou zich al afvragen hoe het zou komen, newaar....
Oud 16 april 2004, 12:02   #4
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Tja, zoals alle demagogen, nazi's,... is hij niet voorbereid kritiek die wel eens schade zou kunnen toerichten in zijn gevaarlijke ideologie.
Oud 16 april 2004, 13:21   #5
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

is hier ook electronisch te vinden:
http://www.groene.nl/2004/0413/hd_essay.html
en dat stelt nog meer vragen dan die ene!

Ook wat Bastin van Mollahbeek gezegd heeft op NOS is hier te vinden:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=it...k&a=105055

Is M Azzuz daarmee akkoord? Enfin indien hij de weg naar het forum nog terugvindt?
dagallemaal is offline  
Oud 16 april 2004, 15:00   #6
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Mijnheer Azuz, ik begin echt wel te denken dat je deze vraag bewust overslaat hoor....
Oud 16 april 2004, 15:16   #7
Ahmed Azzuz
Vreemdeling

Standaard

beste,
zoals afgesproken met de redactie zou ik dagelijks niet meer dan een uurtje besteden aan dit forum daar ik druk bezet ben. gezien de reacties dat ik nog steeds niet heb geantwoord, heb ik het gevoel dat men niet echt bereid is om mijn mening ,of ik die nu geef of niet, au serieux zal nemen.
doch wil ik erop wijzen dat ook ik alle overtuigingen kan linken met nazi gedachtegoed als ik met alle slechte intenties zoek naar artikels of uitspraken van individuen.
democratie is islamitisch en iedereen die dit ontkent is van slechte wil of weet niet waarover ie praat.
Ahmed Azzuz is offline  
Oud 16 april 2004, 15:18   #8
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Waarom zijn er dan zo weinig democratische landen in de islamwereld?
Oud 16 april 2004, 15:35   #9
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zijn er dan zo weinig democratische landen in de islamwereld?
Vraag dat eens aan CIA en Mossad.

jhgfvjhgfiytfhgvyhtfgvn (50 karakters)
Oud 18 april 2004, 18:00   #10
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Ik heb nochtans in de Knack van deze week gelezen dat de geestelijke leider van de islamitische terreurbeweging van Indonesië zei: " Democratie en islam rijmen niet". En ik denk dat een emir goed genoeg weet waarover hij het heeft. (Valt nog te betwisten)
Oud 18 april 2004, 20:26   #11
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
beste,

democratie is islamitisch en iedereen die dit ontkent is van slechte wil of weet niet waarover ie praat.
en ik maar denken dat het grieks was...

mja, zal wel aan mij liggen zeker?
Oud 18 april 2004, 20:29   #12
Mr Anderson
Vreemdeling

Mr Anderson's schermafbeelding

Standaard

De gelijkenis van islamfundis en Hitlers allegaartje spreekt boekdelen.
Het zijn gewoon soulmates.

Mr Anderson is offline  
Oud 18 april 2004, 22:15   #13
Linda
Banneling

Standaard

Je kan in ieder land wel een zot vinden die geschifte praat uitstoot. De eerste pastoor van mijn dorp niet ver van een universiteitsstad, had ze ook niet allemaal op een rij. Moet je daarom alle christenen zwart maken?
Trouwens, het publiek van dit forum is overwegend een publiek met slechte intenties. Ik maak mij dan ook altijd heel gauw uit de voeten en het zal vandaag niet anders zijn, vermoed ik. Ik denk ook niet dat het de moeite waard zal zijn te lezen hoe er met Karel De Gucht wordt gediscussieerd.
Linda is offline  
Oud 19 april 2004, 10:31   #14
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Mevrouw Linda, het is niet zozeer één individu, het is eerder een religie die plots het 'licht' gezien heeft, namelijk dat er in de Koran wordt gevraagd aan de gelovigen om alle onreinen (christenen, joden, boeddisten, vrije vrouwen, ongelovigen...) te doden en zich in hun bloed te wentelen.

Dat doen de fundi's dus ook. Ze willen sterven voor hun 'geloof', zijn nergens meer bang voor en houden niet eens van het leven, laat staan van hun kinderen.

Ze hebben het allemaal uit de Koran geplukt, dus dat gedoe van 'ze misbruiken de islam' of 'hebben de Koran verkeerd geinterpreteerd' is niet helemaal waar: het staat er wel in.

Wel is het zo dat de islam vreedzame periodes heeft gekend, met minder slachtingen en 'kruistochten' of Heilige Oorlogen. Jammer dat die tijd voorbij is.
PollyCorrect is offline  
Oud 19 april 2004, 10:41   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
gezien de reacties dat ik nog steeds niet heb geantwoord, heb ik het gevoel dat men niet echt bereid is om mijn mening ,of ik die nu geef of niet, au serieux zal nemen.
a. forummers stellen vragen aan Azzuz
b. Azzuz antwoordt niet
c. forummers vragen waarom Azzuz niet antwoordt
d. Azzuz antwoordt dat men zijn mening toch niet ernstig wil nemen, vermits men vraagt waarom hij nog niet geantwoord heeft.

Conclusie:
1.Azzuz is een schitterende politicus! Wie anders kan nu op zo'n prachtig antwoord komen?

2. Azzuz is gewoon aan pubertjes die aan zijn lippen hangen en al wat hij zegt binnenslikken als zoetekoek. D�*t noemt die mens dan "au serieux" nemen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 19 april 2004, 11:06   #16
Linda
Banneling

Standaard

Het heeft geen zin dat Ahmed Azzuz antwoord op de hier gestelde 'vragen' omdat het geen vragen zijn, maar een als vragen vermomde ter verantwoording roepen voor 'fouten' die verzonnen zijn door mensen die intentieprocessen voeren.

Jullie zijn niet geïnteresseerd in wat Azzuz te zeggen heeft. Jullie zijn alleen geïnteresseerd in jullie schijnsuperioriteit en dat is een vicieuze cirkel waar nooit een constructieve oplossing voor mogelijk is. Jullie kwetsen jullie zelf, maar ook onschuldige mensen. Het is waar dat de oorsprong van jullie gedrag ligt in eigen ervaringen van onderdrukking in diverse situaties, maar die zijn allang vergeten, verdrongen wegens te pijnlijk en dan ook niet meer te verwerken. Zo blijft de behoefte aan het kwetsen en vernederen van anderen, in casu de daartoe tot 'vreemdeling' gedeclareerde Belg, een onlesbaar. En daarmee heb ik er al teveel woorden aan vuil gemaakt. Stik!
Linda is offline  
Oud 19 april 2004, 11:24   #17
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Zowel Edith Legrand als Azzuz hebben precies een kristallen bol in gebruik?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 19 april 2004, 12:13   #18
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda
Het heeft geen zin dat Ahmed Azzuz antwoord op de hier gestelde 'vragen' omdat het geen vragen zijn, maar een als vragen vermomde ter verantwoording roepen voor 'fouten' die verzonnen zijn door mensen die intentieprocessen voeren.

Jullie
zijn niet geïnteresseerd in wat Azzuz te zeggen heeft. Jullie zijn alleen geïnteresseerd in jullie schijnsuperioriteit en dat is een vicieuze cirkel waar nooit een constructieve oplossing voor mogelijk is. Jullie kwetsen jullie zelf, maar ook onschuldige mensen. Het is waar dat de oorsprong van jullie gedrag ligt in eigen ervaringen van onderdrukking in diverse situaties, maar die zijn allang vergeten, verdrongen wegens te pijnlijk en dan ook niet meer te verwerken. Zo blijft de behoefte aan het kwetsen en vernederen van anderen, in casu de daartoe tot 'vreemdeling' gedeclareerde Belg, een onlesbaar. En daarmee heb ik er al teveel woorden aan vuil gemaakt. Stik!
Wie is jullie?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be