![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vandaag is het ambtenarenlegioen en dus ook regering er in al haar glorie weer in geslaagd om mij een eerste ferme kaakslag te bezorgen.
Op radio 1 vernam ik deze morgen dat twee illegale Oekrainse jongeren getracht hebben een schoolgenoot te vermoorden met messeteken in het Gentse vorig jaar. Ze werden opgesloten in Ruislede maar zijn voor de effectieve veroordeling weer vrijgelaten " in afwachting van het proces". Daarop stemt heel de illegale familie in op de vraag van dienst vreemdelingenzaken om het grondgebied te verlaten en ze krijgen gratis een vliegtuigtrip naar het land van keuze( in dit geval Israel) én wat zakgeld :250 € per volwassene. Tot daar de veroordeling. Weer een belgisch slachtoffer dat de dupe is, terwijl de daders door het onontwarbare kluwen van de belgische ambtenarij gewoon wegwandelen op onze kosten. Een half uurtje nadien hoorde ik een relaas over een rapport van J.L. Dehaene dat mij de tweede kaakslag bezorgde. Dehaene beweert dat het bewijs is geleverd dat een complex bestuur, genre de belgische overheidsstructuur, perfect uitvoerbaar is. Getuige daarvan is dus de belgische overheidsstructuur. Ik was even de kluts kwijt na deze uitspraak. Als er nu één overheidsstructuur is die totaal mislukt in allle opzichten en reeds uitvoerig heeft bewezen dat het systeem te log én onbestuurbaar is, dan is het toch wel ons systeem. Ons beleid is mijn ogen enkel en alleen goed voor twee zaken : - Big time verspilling van het geld aan nutteloze zaken zoals onderzoekscommisie's,Bert anciaux'kes,etc... - opwaarderen en cultiveren van politiekers én hun partijen. Een goed en rechtvaardig beleid is totaal niet belangrijk. Getuige daarvan is nogmaals de ellenlange wachtrijen voor probleemjongeren en de mailaise in de gezondheidszorg. Dit leidt dan weer tot mijn eerste kaakslag en maakt de cirkel rond. Soit....we zullen den dikke van Vilvoorde maar in de waan laten zeker van zijn eigen "waarheden", of moeten we er nog een onderzoekscommie op afsturen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het parool is nu liegen en bedriegen zoals nooit gezien om Belgie te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had je dan ooit verwacht dat de mensen belangrijk zouden zijn in en voor deze staat?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dom dat we zijn, dom...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat doorheen gans dit verhaal de advocaat van die oekrainers heel goed wist dat er iets "leuks" stond te gebeuren voor zijn clienten...
Advocaten zijn vlijmscherp in het opduiken van foutjes en tekortkomingen in gerechtelijke procedures en documenten,en zullen niet aarzelen deze- wel of niet te gebruiken in hun vedediging.... Maatschappelijke,of zelfs maar patriottische gevoelens ,die hen er bijvoorbeeld toe zouden nopen om dergelijke foutjes te rapporteren worden verwacht van iedere andere Staatsburger,maar niet van advocaten blijkbaar.... In deze zijn ze grotere anarchisten dat alle krakers en AEL-reljeugd bij mekaar ![]() Ik verwacht dat binnenkort de Oekrainse autoriteiten wel zullen optreden als ze horen wat hun "landgenoten" gedaan hebben... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 4 februari 2009 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() De twee Oekraïense 'jongeren' bij verstek veroordelen en een internationaal arrestatiebevel uitvaardigen.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom zei Schiltz zaliger ooit: "Leve België". Daarom is Martens, ooit bereid om gewapenderhand de Vlaamse republiek tot stand te brengen, belgicist geworden en lid van B Plus. Daarom klopt Dehaene zich fier op de borst. Dat is dus puur politiek narcisme, niets meer en niets minder.
![]() Laatst gewijzigd door Renesse : 4 februari 2009 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |