Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2009, 19:47   #1
Cacique
Banneling

Standaard Forum der Joodse Organisaties dient klacht in tegen AEL BIJ CGKR

Citaat:
Forum der Joodse Organisaties dient klacht in tegen AEL 02 januari 2009
Het Forum der Joodse Organisaties heeft vrijdag bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding een klacht ingediend tegen de Arabisch Europese Liga (AEL). Volgens het Forum werden er tijdens de manifestatie van woensdag in Antwerpen anti-joodse slogans geuit.
De manifestatie van de AEL was gericht tegen de bombardementen in de Gazastrook. "Officieel misschien wel, maar in de praktijk draaide het uit op een scheldpartij vol jodenhaat. In door de AEL verspreide pamfletten werden citaten van de profeet Mohamed aangehaald waarin werd opgeroepen tegen de joden te vechten. Ook werd opgeroepen om christenen te mijden, omdat die vrienden van de joden zouden zijn", zegt het Forum. Nog volgens het Forum zouden de deelnemers tijdens de betoging herhaaldelijk "joden buiten" en "Osama" gescandeerd hebben. "Wij stellen het recht op demonstratie, ook tegen Israël, niet ter discussie. De klacht richt zich uitsluitend tegen het in het openbaar uiten van anti-joodse slogans." (TIP)

bron: Belga
En of ze gelijk hebben! Ik woon al sinds geruime tijd niet meer in België, maar nu is ginds toch echt wel het hek van de dam. Heeft iemand wel besef van welk figuur we over heel de wereld slaan? Denken jullie dat de buitenlandse Joodse organisaties het hier bij gaan laten wanneer ze lucht krijgen van nieuwe pogrommen in Vlaanderen door Arabieren? Verwacht maar bovenop jullie financiële crisis een forse terugval van de export en niet in het minst naar Duitsland!! Ajuus

Laatst gewijzigd door Cacique : 2 januari 2009 om 19:57.
Cacique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 19:50   #2
Cacique
Banneling

Standaard

Overigens ben ik ook heel benieuwd naar de reactie van die hypocriete CGKR !!! Dé waterproef voor paterke Leman en zijn bende Vlamingenbashers!
Oud 2 januari 2009, 20:01   #3
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat er tegen die mannen al een klacht liep bij het CGKR.
Oud 2 januari 2009, 20:07   #4
Cacique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Ik dacht dat er tegen die mannen al een klacht liep bij het CGKR.
Sorry dat ik het circus niet elke dag kan volgen!
Oud 2 januari 2009, 20:10   #5
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Och...het CGKR zal zich waarschijnlijk "niet bevoegd" verklaren.
Oud 2 januari 2009, 22:35   #6
Cacique
Banneling

Standaard

Zijn de Joden en de Amerikanen of Europeanen als bezetenen door Arabische wijken getrokken wanneer de zoveelste terroristische aanslag hen te beurt viel?
Oud 2 januari 2009, 23:45   #7
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Ja, met gevechtsvliegtuigen.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 23:59   #8
jones
Banneling

jones's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cacique Bekijk bericht
Denken jullie dat de buitenlandse Joodse organisaties het hier bij gaan laten wanneer ze lucht krijgen van nieuwe pogrommen in Vlaanderen door Arabieren?
Tja iemand moet het doen he. De Vlamingen laten zich veel te veel doen, veel te bang om niet politiek correct te zijn
jones is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 00:09   #9
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Denken jullie dat de buitenlandse Joodse organisaties het hier bij gaan laten wanneer ze lucht krijgen van nieuwe pogrommen in Vlaanderen door Arabieren? Verwacht maar bovenop jullie financiële crisis een forse terugval van de export
Ge moogt uw bloedgeld houden. Groen! was de eerste om voor te stellen de samenwerkingsverbanden met Israël te verbreken.
Oud 3 januari 2009, 00:24   #10
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verwacht maar bovenop jullie financiële crisis een forse terugval van de export en niet in het minst naar Duitsland!!
je hebt groot gelijk: in functie van de export moeten we gewoon onze bek houden, onze morele en humane principes in onze achterzak steken en de terroristen van Israël lustig laten moorden zoals het hen goeddunkt.

Alles in functie van de export hé makker!

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 januari 2009 om 00:32.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 00:30   #11
Cacique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
je hebt groot gelijk: in functie van de export moeten we gewoon onze bek houden, onze morele en humane principes in onze achterzak steken en de terroristen van Israël lustig laten moorden zoals het hen goeddunkt.

Alles in functie van de export hé makker!
Neen, maar het zijn wel de externaliteiten van die geweldadige uitwassen en ethische principes waar we niks mee te maken hebben die België nog dieper de put in sleuren. Aan uw nick te zien hoopt u net op zulke toestanden, wel ik wens het u in alle geval toe, meer nog, ge zult het krijgen als ge er zo om staat te roepen. Maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat mensen met een grote klep nooit of te nimmer opkomen voor hun idealen, eerder een laf, zoutloos pluisje worden ze dan.
Oud 3 januari 2009, 00:35   #12
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen, maar het zijn wel de externaliteiten van die geweldadige uitwassen en ethische principes waar we niks mee te maken hebben die België nog dieper de put in sleuren.
De put in sleuren ... Kan het nog erger? Dat er bij een betoging al eens een raam sneuvelt of een bushokje, dat is al tweehonderd jaar zo en dat is geen drama. Betogingen zijn bedoeld om stoom af te laten zodat echte veranderingen of politieke ingrepen niet nodig zijn. In functie van het probleem moet dat 'stoom afblazen' al eens gepaard gaan met wat vandalisme of zo. Niks nieuws onder de zon en het is niet het einde van het Avondland. Jammer genoeg, maar alla.
Citaat:
Maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat mensen met een grote klep nooit of te nimmer opkomen voor hun idealen, eerder een laf, zoutloos pluisje worden ze dan.
ieder zijn overtuiging.

Het is overigens mijn overtuiging dat joodse organisaties niet genoeg klachten neerleggen: tegen Phillippe Geubels, tegen de AEL, tegen Alex Agnew, tegen de Leeuw van Vlaanderen, tegen P-magazine en last but not least tegen het VB.
Een mens zou denken dat zij niet genoeg advocaten in hun rangen tellen om elke dag klacht neer te leggen. Of dat het geld op is, dat kan ook.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 januari 2009 om 00:35.
Oud 3 januari 2009, 00:44   #13
Cacique
Banneling

Standaard

Citaat:
De put in sleuren ... Kan het nog erger? Dat er bij een betoging al eens een raam sneuvelt of een bushokje, dat is al tweehonderd jaar zo en dat is geen drama. Betogingen zijn bedoeld om stoom af te laten zodat echte veranderingen of politieke ingrepen niet nodig zijn. In functie van het probleem moet dat 'stoom afblazen' al eens gepaard gaan met wat vandalisme of zo. Niks nieuws onder de zon en het is niet het einde van het Avondland. Jammer genoeg, maar alla.

ieder zijn overtuiging.

Het is overigens mijn overtuiging dat joodse organisaties niet genoeg klachten neerleggen: tegen Phillippe Geubels, tegen de AEL, tegen Alex Agnew, tegen de Leeuw van Vlaanderen, tegen P-magazine en last but not least tegen het VB.
Een mens zou denken dat zij niet genoeg advocaten in hun rangen tellen om elke dag klacht neer te leggen. Of dat het geld op is, dat kan ook.
Het het antisemitisch racisme en het vergoeilijken van rassenrellen als een paar bushokjes (wat met slagen en verwondingen aan een ambtenaar in functie? Wat met het skanderen van holocaustleuzen?) druipt van uw replieken af.
Wie wind zaait zal storm oogsten. Avondland oder Araberland?
Oud 3 januari 2009, 00:55   #14
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het het antisemitisch racisme en het vergoeilijken van rassenrellen als een paar bushokjes (wat met slagen en verwondingen aan een ambtenaar in functie? Wat met het skanderen van holocaustleuzen?) druipt van uw replieken af.
Er waren geen rassenrellen, mijn beste. Er was een betoging die vreedzaam verlopen is en na de ontbinding van de betoging waren er een zestigtal zeer jonge gastjes die van de gelegenheid gebruik wilden maken om zich wat uit te leven. U mag daar een drama van maken, maar dat is het niet.

Dat een politieagent gewond raakt bij een betoging, ook dat is niets nieuws en het is niet belangrijk. Of dat gebeurt is door slagen toe te brengen, weet ik niet. Hij kan evengoed gevallen zijn. Dat maakt deel uit van de job die ze overigens redelijk goed gedaan hebben (en ik zeg dat niet vaak).

Over de leuzen die er geroepen zijn, heb ik me hier al ergens uitgesproken.

Citaat:
Wie wind zaait zal storm oogsten.
Zegt u dat maar eens tegen Israël: ze zijn volop bezig nieuwe generaties zelfmoordterroristen te kweken en haat te zaaien als zelden voorheen. Sinds zij het bestand geschonden hebben en hun plan uitvoeren - waar ze al zes maanden aan werken - om de verkiezingen te winnen, is vrede verder weg dan ooit.
Dat Palestijnen terugschieten als ze uitgehongerd worden, dat kan je verwachten. Gaza is het getto van Warschau: dan kan je gewapend verzet verwachten.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 januari 2009 om 00:58.
Oud 3 januari 2009, 00:59   #15
Cacique
Banneling

Standaard

[quote=ministe van agitatie;3897794]Er waren geen rassenrellen, mijn beste. Er was een betoging die vreedzaam verlopen is en na de ontbinding van de betoging waren er een zestigtal zeer jonge gastjes die van de gelegenheid gebruik wilden maken om zich wat uit te leven. U mag daar een drama van maken, maar dat is het niet.

Dat een politieagent gewond raakt bij een betoging, ook dat is niets nieuws en het is niet belangrijk. Of dat gebeurt is door slagen toe te brengen, weet ik niet. Hij kan evengoed gevallen zijn. Dat maakt deel uit van de job die ze overigens redelijk goed gedaan hebben (en ik zeg dat niet vaak).
Over de leuzen die er geroepen zijn, heb ik me hier al ergens uitgesproken.

Citaat:
Wie wind zaait zal storm oogsten.

Zegt u dat maar eens tegen Israël: ze zijn volop bezig nieuwe generaties zelfmoordterroristen te kweken en haat te zaaien als zelden voorheen. Sinds zij het bestand geschonden hebben en hun plan uitvoeren - waar ze al zes maanden aan werken - om de verkiezingen te winnen, is vrede verder weg dan ooit.
Dat Palestijnen terugschieten als ze uitgehongerd worden, dat kan je verwachten. Gaza is het getto van Warschau: dan kan je gewapend verzet verwachten.
Ja, hij zal gevallen zijn, daarom dat zijn kaakgebroken was. Of om het in uw linkse rattentaal te zeggen: ei iz vaen dè camion gevalle, minir

En voor de rest ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, stel dat ik het CGKR (Centrum voor Galip Kurum en RRedouan al-Issar en soortgenoten) aan m'n been kreeg omdat ik een absolute, verhoonde minderheid verdedig.

Laatst gewijzigd door Cacique : 3 januari 2009 om 01:04.
Oud 3 januari 2009, 01:09   #16
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, hij zal gevallen zijn, daarom dat zijn kaakgebroken was. Of om het in uw linkse rattentaal te zeggen: ei iz vaen dè camion gevalle, minir
Ik blijf beleefd en ik stel voor dat u dat ook doet. Persoonlijke aanvallen worden hier niet geapprecieerd en ik kan het weten.
Wat die agent betreft: ik schrijf dat ik het niet weet. Dat is ook zo. Je kan ook je kaak breken door te vallen. Je m'en fous. Het hoort bij de job en het is niets nieuws.

Citaat:
En voor de rest ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, stel dat ik het CGKR ... aan m'n been kreeg omdat ik een absolute, verhoonde minderheid verdedig.
Joden hebben uw verdediging niet nodig en ik ken genoeg joden die het radicaal en absoluut met u oneens zijn in de kwestie. Dat zijn dan doorgaans moderne, progressieve en humanistische joden. Geen nazionisten.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 januari 2009 om 01:11.
Oud 3 januari 2009, 01:16   #17
Cacique
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik blijf beleefd en ik stel voor dat u dat ook doet. Persoonlijke aanvallen worden hier niet geapprecieerd en ik kan het weten.
Wat die agent betreft: ik schrijf dat ik het niet weet. Dat is ook zo. Je kan ook je kaak breken door te vallen. Je m'en fous. Het hoort bij de job en het is niets nieuws.

Joden hebben uw verdediging niet nodig en ik ken genoeg joden die het radicaal en absoluut met u oneens zijn in de kwestie. Dat zijn dan doorgaans moderne, progressieve en humanistische joden. Geen nazionisten.
Ja kennen, ik ken dat, dat kennen. 't Is niks jongen, rijd ge graag tegen de kar van Medinat Jisraël, dan vind ge het vast niet erg dak dit toch naar de Mossad stuur...
Oud 3 januari 2009, 01:33   #18
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja kennen, ik ken dat, dat kennen. 't Is niks jongen, rijd ge graag tegen de kar van Medinat Jisraël, dan vind ge het vast niet erg dak dit toch naar de Mossad stuur...
Ge moet mij met uwe onnozele flauwekul niet bedreigen. Da's niet netjes.

En ik veronderstel dat de Mossad mijn dossier al lang gekregen heeft van de Belgische staatsveiligheid. Ik ben in '82 eens gearresteerd omdat ik actie voerde tegen de inval van Israël in Libanon. Ze zullen dat daar wel weten. Ik mocht het land in '94 niet binnen, ik vermoed dat het daar iets mee te maken heeft.

Oud 3 januari 2009, 01:48   #19
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En of ze gelijk hebben! Ik woon al sinds geruime tijd niet meer in België, maar nu is ginds toch echt wel het hek van de dam. Heeft iemand wel besef van welk figuur we over heel de wereld slaan? Denken jullie dat de buitenlandse Joodse organisaties het hier bij gaan laten wanneer ze lucht krijgen van nieuwe pogrommen in Vlaanderen door Arabieren? Verwacht maar bovenop jullie financiële crisis een forse terugval van de export en niet in het minst naar Duitsland!! Ajuus
Hier in België kunnen ze er nog een voorbeeld aan nemen, hoe ze in Israël met terroristen omgaan.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 01:52   #20
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En ik veronderstel dat de Mossad mijn dossier al lang gekregen heeft van de Belgische staatsveiligheid. Ik ben in '82 eens gearresteerd omdat ik actie voerde tegen de inval van Israël in Libanon. Ze zullen dat daar wel weten. Ik mocht het land in '94 niet binnen, ik vermoed dat het daar iets mee te maken heeft.
Zou het? Naast het vermoorden van vredesactivisten zoals Rachel Corrie wordt om solidariteit met de Palestijnen te blokkeren zowat iedereen die Israël niet genoeg naar de mond praat op grote schaal buiten de deur gehouden. Journalisten worden voorgehouden wat ze moeten schrijven, of zijn anders niet welkom.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be