![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Brief van Ali
Salaam Fatima, lieve vrouw. Ikke niet meer werken in de bouw. Veel mensen hier de zak gekregen. Geld is op voor bouw van wegen. Jij niet denken och wat erg tegen opzien als een berg geluk mij niet verlaten jou Ali met DOP gaan praten. Zij zeggen ik mij rustig houwen, centen krijgen zonder bouwen. Hier zijn luilekkerland, ik krijg geld, niks aan de hand. Hier zijn werkelijk niks loos, alleen 700 000 werkeloos. Ik kijken altij beetje stug, zeggen ikke pijn in rug. Nu brengt de POST elke week veel centjes mee geld niet minderen je krijgt hier ook veel geld voor kinderen. Zijn er kinderen bijgekomen? Niet erg Fatima, zijn al tien zij geloven hier zonder zien Suleika, jij niet geloven kinderbijslag vliegt naar boven. Dan gaat ook nog door Brussel de belasting erg omlaag ikke nu weten waar geld hier zit vragen gauw om nieuw gebit. En ook nog als ik wil ikke krijgen nieuwe bril breng een extra voor je mee wordt toch betaald door ministeer. Oma ook kom naar deze landen krijgen vast ook nieuwe tanden zij brengen veel oudjes mee krijgen hier allemaal OCMW. Hier in België jij staan paf krijgen geld van wieg tot graf ikke mooi huis, ben tevree met gas, licht en doortrekplee. Kosten ons maar een paar knaken rest betaald sociale zaken hou eenzaamheid nog effe uit, 'k kom naar huis met rijke buit. Ikke dan weer bij jou thuis, bouwen zeer groot huis. Wij dan samen met de buren huis aan Belgische toeristen verhuren. Regering blijft hier voor ons knokken buitenlanders worden voorgetrokken. Ikke nog één jaar hier profetére dan allemaal hier krijg kolére. Jij groeten aan familie geven en zeggen Ali heeft geschreven : Uit België, mooiste land ter wereld waar met niks doen, ik krijg veel geld. België haast failliet maar voor Ali geeft dat niet Belgen betalen 't meest als ikke thuiskom geef groot feest. -Jou Ali-
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cliché's, zijn dat geen "negatieven" van op beeld vastgelegde werkelijkheden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() ![]() Dat bewijst hoe weinig verstand dat jullie rascisten hebben. Er zijn evenveel autochtonen die profiteren van alle soorten voordelen.Net zoals de VB-kers. Vlamingen zijn gekend voor hun pasifisme en verdraagzaamheid. Dat zou je niet zeggen als ik zowel jouw en de VB-kers aanhoor.Hopelijk wordt je aangepakt voor deze posting ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed geslapen Moralist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pieterjan kan beter.
Misschien dat een kleine duiding bij het versje zijn standpunt ietwat kan verduidelijken? Voor de rest: geen censuur. Laat de racisten zich kenbaar maken, dan is ingrijpen (met discussie en argumenten) mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Wat vooral ontstellend is, is dat het geen Blokker of ander neofascistoide tuig is dat erin geslaagd is dit neer te pennen, maar blijkbaar een NVA'er! Het democratisch Vlaams-nationalisme? Laat me niet lachen: dezelfde stereotypen, ongeoorloofde generalisaties, etnocentrisme als hun rechtse broeders. Het wordt hoe langer hoe straffer: de NVA weigert zowaar een minderheidsbeleid te voeren, ijvert zelfs voor de afschaffing van de subsidies aan organisaties als de Brugse Jongeren Tegen Racisme. Het belangrijkste argument voor het cordon sanitaire is de sociale bewegingen te hoeden voor de ravage die de fascisten zouden aanrichten onder hen (afnemen van subsidies, verdachtmakingen, ficheringen,...). Maar blijkbaar wordt de NVA ook al een gevaar voor de zelforganisatie van de mensen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() De NV-a is het voetvolk van het Vlaams Blok. Niet zo luid om hun eigen roepend maar met min of meer dezelfde ideeën.Het rechtse gevaar neemt een ander gezicht aan en de gematigden laten zand in hun ogen gooien. Zelfs haalt de VLD het paard van Troye binnen (Ncnd). De linkesen lijken makke schaapjes en kunnen totaal geen vuist maken. Andere partijen verloren totaal hun cohesie om nog geloofwaardig over te komen. Laten we pleiten voor onafhankelijkheid ,weg van die demonen.Laat dit land besturen door hen die het oprecht menen en niet door een pak kwakzalvers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Ook even wat poëzie:
Ik kreeg gisteren een hint dus heb ik uw gedichtje maar uitgeprint Vooraleer men zegt dit is werkelijk slecht wat een taal dit is toch niet meer normaal Ho ho Pieterjan Dit is iets wat niet kan Hier houden wij niet van Hopelijk krijg je geen gele kaart en verdwijnt je schrijfsel niet in de open haard Leuk gedicht, metrum is goed net zoals het moet. Laat ons in dit topic nog wat rijmen en dichten zonder ons *** op te lichten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Er zijn EVENVEEL autochtonen die van ALLE soorten voordelen profiteren". Met deze regel van de Moralist wordt dus toegegeven dat het waar is wat Pieterjan postte!!! Alleen mag het van de allochtonen blijkbaar NIET gezegd worden en van de autochtonen WEL. Waarmee mijn doel bereikt is. Het was NIET de bedoeling er Pieterjan mee in de problemen te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik hou ook van poëzie
|
![]() |
![]() |