![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Hallo ... gisteren nog een topic "overal zijn moslims boos" gestart door circe. Waar is die topic plots? Ik vind hem niet terug. Precies niet eens gewoon gesloten maar gewoon verwijderd.
Weet iemand meer? Circe blijkt ondertussen ook een bannelinge. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Er zijn overal topics over boze moslims.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dit toch maar een rare bedoening eerlijk gezegd. Circe had enkel artikels verzameld (van internet) waar ze aangaf dat moslims voor alles en nog wat spel maken. Haar artikels waren voorzien van een snelkoppeling en van enige commentaar om een discussie te starten dus conform aan de vereisten van het forum.
Laatst gewijzigd door Karma : 9 februari 2009 om 00:14. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Alle gelovigen, of dat nu moslims, joden of christenen zijn, moeten dringend zichzelf eens leren relativeren ! Het is zeer gevaarlijk voor een maatschappij als zulke mensen niet meer met zichzelf (hun geloof) kunnen lachen. Dit is een uiting van een fel doorgedreven dogmatisme. Voor mij heeft iedereen het recht om uitgelachten te worden ! Dat is pas integratie.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch wel vreemd; een hele draad die zomaar verdwijnt???
Het valt me op dat Circe nauwelijks nog aanwezig is; waarom is ze eigenlijk een bannelinge? |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die draad is zeker niet de enige die plots verdwenen is. Er zijn nog "boze moslims" draden verdwenen. Zie bovenstaande posting. Big brother is ........ |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moslims? Joden?
Tijd voor lachen met boze christenen...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 februari 2009 om 10:52. |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sinds het einde van de Bush-jaren weer wat moeilijker.
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want laten we wel wezen; die zogenaamde 'overtreding op het auteursrecht' is feitelijk grote onzin. Het forum staat namelijk vol met artikelen die meestal in het geheel, soms gedeeltelijk, zijn overgenomen van andere bronnen, maar waartegen niet of nauwelijks door de moderatie wordt opgetreden. Echter, nu er hier sprake is van een nogal heikel onderwerp, wordt zulks door bepaalde lieden zeer selectief aangegrepen om een bij hun niet welgevallige forumdeelnemer, die hun niet welgevallige onderwerpen aankaart, verbannen te krijgen. En de moderatie honoreert dat soort laf stasi-gedrag ook nog eens. Het lijkt er zeer sterk op dat die hierboven genoemde lieden er werkelijk alles aan willen doen om anderen monddood te maken, en daarbij geen enkel middel schuwen, hoe geniepig en lafhartig die middelen ook mogen zijn. Trieste zaak. |
||
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan het alleen maar betreuren, dat iemand, die mij ooit een racist noemde, en daarvoor niet bestraft werd, nu plots zo willekeurig behandeld wordt door moderatie... |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil hier toch maar aangeven dat de draad WEL degelijk aanleiding gaf tot enige discussie. De veelheid aan artikels die Circe heeft samen gebracht gaf aan dat het inderdaad klopte dat bepaalde moslimgroeperingen overal over boos zijn. Zonder die artikelen zou het pas ongehoord zijn geweest om dit te beweren.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk voor je maar dit gaat even niet over jou maar Circe...ik heb toch ook de indruk dat er soms twee maten en gewichten zijn, en niet steeds consequent dezelfde regels op iedereen worden toegepast?
|
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Vraagje aan de moderatie
Mag er al dan niet een link worden gelegd naar het andere forum waar de discussie niet is geknipt? |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: