![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() http://www.gva.be/antwerpen/dewinter...-oorlog-2.aspx
Dat artikel gaat over Filip Dewinter die WEER de oorlog verklaart aan de Islam. Hij gaat ook helemaal terug in de tijd met zijn 'de slag bij Poitiers' en "de slag bij Wenen". Maar hij geeft ook zaken toe, wat zeer uitzonderlijk is: 'Dewinter zegt zelf ook wel te weten dat de meerderheid van de moslims niet tot de radicale strekkingen behoren.' Het eerste wat bij mij opkwam is "Komaan zeg, je kan toch beter dan dat!?" Daarna gevolgd door "Het Vlaams Belang is vissenvoer. Ze zijn uitgezongen." Ik dacht dat dat onderwerp ondertussen wel uitgemolken is, en zeker in deze tijd als de mensen andere zorgen aan hun hoofd hebben dan andere volken provoceren. Mogen we nu concluderen dat het VB niet meer kan concurreren met de andere partijen, en dat ze daarom WEER de gemakkelijkste weg kiezen?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens je nick heb je een hekel aan jezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ken je het liedje, dromen zijn bedrog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() De herinvoering van het 70-puntenprogramma tegen de multiculturele en multi-etnische samenleving zou een nieuwe start kunnen betekenen voor het Vlaams Belang. Echter men moet vooral kijken naar het vreemdelingenbeleid hier en niet een bevolkingsgroep of religie gaan viseren, die het gewoon een gevolg is van ons krakmikkig vreemdelingen"beleid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() ze kiezen voluit voor islam omdat ze ook, als enige partij, het gevaar zijn van de islamisering.
onafhankelijk vlaanderen stemmers zullen eerder voor de nva stemmen, al zal die affaire met de cd&v ook wel sporen achtergelaten hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() http://www.deredactie.be/cm/de.redac...Terzake_inhoud Op Terzake was Filip gisteren te gast in de uitzending. Op de vraag 'Hoe zie je het verschil tussen een gematigde en een extreme moslim?' antwoordde hij verwarrend. Uiteindelijk hebben ze het opgegeven met de zin "We begrijpen het nog steeds niet...". En aan het eind de vraag hoeveel % van de stemmen dat ze denken te halen. Daar wilde hij niet op antwoorden. Ik moet toegeven dat ik vroeger wel dacht dat ze ooit zouden winnen, maar sinds 2008 is dat gevoel er niet meer. Ook lees en zie ik minder over hen. Het lijkt wel Abou Jahjah die ook van de aardbol verdwenen lijkt te zijn. En toch bestaat hij nog steeds...zo af en toe.
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat 70-puntenplan heb ik ook ooit gelezen en ik moest ervan walgen: het was geen aanpassing van het vreemdelingenbeleid, maar juist zoals je beweert het niet te willen zien: een visering van een bepaalde bevolkingsgroep die per direct diende te worden uitgesloten van de maatschappij. Sorry, maar hier was de vergelijking met de joodse getto's WEL terecht... On topic: ik ben zelf ook contra-islamisering, maar het valt toch maar weer op dat ze hun koers gewoon aanpassen naargelang hun stand in de peilingen. Het VB bewijst hier wat verstandige mensen al langer weten: hun primaire doelstelling is dezelfde als die van andere partijen: zo hoog mogelijk scoren en zoveel mogelijk zitjes pakken. Het partijprogramma passen ze wel aan aan die doelstelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ze hebben enkel schrik dat ze hun miljoenen gaan verliezen, en dat ze eens écht werk moeten gaan zoeken. Geef nu toe dat ze een lekker leventje leiden: af en toe wat roepen, feestjes, speech hier en speech daar zo af en toe, rijden in dure wagens, wonen in prachtige huizen,..., en dan krijgen ze miljoenen toegestopt van de belastingenbetaler. Waarom ben IK daar niet opgekomen? ![]() ![]() Citaat:
Haat en handel gaan niet samen.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 28 februari 2009 om 18:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 28 februari 2009 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke islamisering? Waar zien of horen wij islamitische films of muziek op radio en tv? Nergens! We zien en horen wel voortdurend Engelstalige/Amerikaanse rommel. Waar zien wij "islamitische taal"? Nergens, de taal is namelijk ARABISCH of TURKS of één of ander Centraal-Aziatische taal, enz... We zien wel overal Engelstalige opschriften. Waar zien wij in het dagelijkse leven islamitische levensstijl en kledij buiten die vreemdelingengemeenschappen zelf? Nergens! We zien wel overal een westers-liberale Amlerikaanse levens"stijl". Er is helemaal GEEN islamisering! Er zijn wel zeer veel vreemdelingen aanwezig, en een flink deel van hen volgen één of andere strekking van de islamitsiche religie. Dus is het probleem niet "de islam" maar wel de aanwezigheid van die vreemdelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En ben jij trouwens geen VBer? ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik ben voormalig VB-lid en radicaal conservatief nationalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
om de massa mee te krijgen in een "good evil-cowboy indianen" scenario om zijn "blood for oil" te kunnen realiseren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vergroting van de moslimpopulatie is niet Islamisering op zichzelf, maar het versterkt wél Islamisering. |
|
![]() |
![]() |