![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
|
![]() Anne De Baetzelier: "LDD legt vinger op de wonde" Anne De Baetzelier heeft vrijdag op een persontmoeting in Leuven meer tekst en uitleg gegeven bij haar keuze voor Lijst Dedecker (LDD). Anne is 44, heeft 3 kinderen, woont in Kampenhout, en studeerde af als licentiate vertaler-tolk. Na haar verkiezing als Miss België maakte ze carrière in de media. Ze begon als omroepster bij het gloednieuwe VTM, en werkte daar 20 jaar lang mee aan zeer populaire programma's zoals Tien om te zien. Vorig jaar zegde ze haar exclusiviteitcontract bij VTM op, en werkte ze voor Vitaya en radio Nostalgie. Maar na 20 jaar media vindt Anne het tijd om het roer om te gooien, en het is vooral het discours van de nieuwe partij LDD dat haar aansprak. Anne De Baetzelier: “LDD is de enige partij die de vinger op de wonde legt en in dit politiek klimaat van wantrouwen formuleert wat de mensen voelen en denken. Toen ik werd aangezocht om aan politiek te doen kon het ook alleen voor LDD zijn. Ik breng een pak professionele bagage mee, en ook mijn bekendheid. Maar als we daarmee de ideeën en het programma van Jean-Marie beter op de kaart kunnen zetten, draag ik daar graag mijn steentje toe bij.”
Anne De Baetzelier: "LDD legt vinger op de wonde" Anne De Baetzelier: "LDD legt vinger op de wonde" Anne De Baetzelier heeft vrijdag op een persontmoeting in Leuven meer tekst en uitleg gegeven bij haar keuze voor Lijst Dedecker (LDD). Anne is 44, heeft 3 kinderen, woont in Kampenhout, en studeerde af als licentiate vertaler-tolk. Na haar verkiezing als Miss België maakte ze carrière in de media. Ze begon als omroepster bij het gloednieuwe VTM, en werkte daar 20 jaar lang mee aan zeer populaire programma's zoals Tien om te zien. Vorig jaar zegde ze haar exclusiviteitcontract bij VTM op, en werkte ze voor Vitaya en radio Nostalgie. Maar na 20 jaar media vindt Anne het tijd om het roer om te gooien, en het is vooral het discours van de nieuwe partij LDD dat haar aansprak. Anne De Baetzelier: “LDD is de enige partij die de vinger op de wonde legt en in dit politiek klimaat van wantrouwen formuleert wat de mensen voelen en denken. Toen ik werd aangezocht om aan politiek te doen kon het ook alleen voor LDD zijn. Ik breng een pak professionele bagage mee, en ook mijn bekendheid. Maar als we daarmee de ideeën en het programma van Jean-Marie beter op de kaart kunnen zetten, draag ik daar graag mijn steentje toe bij.” De Baetzelier zal bij de komende Vlaamse verkiezingen kandidaat zijn op de lijst in Vlaams-Brabant, maar de precieze plaats die ze krijgt is nog niet uitgemaakt. Maar in afwachting legt Anne zich al toe op de basispunten van het programma, met speciaal interesse voor onderwijs en media. Maar ook daar pint Anne zich niet op vast, want de afgelopen jaren heeft ze ook een ruime ervaring opgebouwd in de bedrijfswereld, zowel via haar man als via de talloze opdrachten die ze voor bedrijven doet. Anne de Baetzelier: “Dat is juist de aantrekkingskracht van een partij als LDD. Een partij die haar oor te luisteren legt waar de problemen opduiken, en die niet bang is om die problemen te benoemen. En als je dan in een beginnende partij kan mee boetseren aan de originele antwoorden op al die problemen, wordt het bijzonder boeiend.” Nationaal secretaris van LDD, de Vlaams Brabander Peter Reekmans, heeft het politiek talent in Anne ontdekt en hoopt in zijn provincie op een score van 12% en 3 zetels in het Vlaams Parlement. Peter Reekmans: “Ik ben er van overtuigd dat ik met Anne een goede tandem zal vormen, maar over de lijstvorming is nog niet gesproken. We zijn nog steeds op zoek naar waardevolle mensen die willen meewerken aan de komende campagne.”Anne De Baetzelier: “LDD is de enige partij die de vinger op de wonde legt en in dit politiek klimaat van wantrouwen formuleert wat de mensen voelen en denken. Toen ik werd aangezocht om aan politiek te doen kon het ook alleen voor LDD zijn. Ik breng een pak professionele bagage mee, en ook mijn bekendheid. Maar als we daarmee de ideeën en het programma van Jean-Marie beter op de kaart kunnen zetten, draag ik daar graag mijn steentje toe bij.” De Baetzelier zal bij de komende Vlaamse verkiezingen kandidaat zijn op de lijst in Vlaams-Brabant, maar de precieze plaats die ze krijgt is nog niet uitgemaakt. Maar in afwachting legt Anne zich al toe op de basispunten van het programma, met speciaal interesse voor onderwijs en media. Maar ook daar pint Anne zich niet op vast, want de afgelopen jaren heeft ze ook een ruime ervaring opgebouwd in de bedrijfswereld, zowel via haar man als via de talloze opdrachten die ze voor bedrijven doet. Anne de Baetzelier: “Dat is juist de aantrekkingskracht van een partij als LDD. Een partij die haar oor te luisteren legt waar de problemen opduiken, en die niet bang is om die problemen te benoemen. En als je dan in een beginnende partij kan mee boetseren aan de originele antwoorden op al die problemen, wordt het bijzonder boeiend.” Nationaal secretaris van LDD, de Vlaams Brabander Peter Reekmans, heeft het politiek talent in Anne ontdekt en hoopt in zijn provincie op een score van 12% en 3 zetels in het Vlaams Parlement. Peter Reekmans: “Ik ben er van overtuigd dat ik met Anne een goede tandem zal vormen, maar over de lijstvorming is nog niet gesproken. We zijn nog steeds op zoek naar waardevolle mensen die willen meewerken aan de komende campagne.” Bron: politics.be