![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik ben voorstander van een volledig verbod voor electronic toys in de scholen..
Ook al was het in dit geval buiten de schoolpoort en was de 'mep' niet echt nodig |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() GSM's horen niet in een school thuis, en spelcomputers nog minder.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja waar is den tijd naar toe van ne bordveger naar uw kop, ...
ik vraag mij af of er nog bordvegers zijn trouwens, ... tegenwoordig is dat ook wel al me powerpoint en van die uitwisbare stiften zeker ... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Op die leeftijd kon ik ook het bloed vanonder de nagels van de leraars pesten denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me nog situaties voor de geest halen, waar die docent, echt wel stalen zenuwen moest hebben... mens had op den duur een drankprobleem...
Dat is het probleem van les te moeten geven aan gasten die het geen fuck intereseerd maar die wel nog leerplichtig zijn en ondertussen den boel saboteren. Had die mens op ne dag met schuim op de lippen de ringleaders met een zijs afgemaakt, ![]() Een jaar later (leeraar lag weer met een depesie) moest er dan een madameke die just van t school kwam les komen geven, ... waarbij den helft van de klas zijn hormonen met moeit in bedwang kon houden, en er eene kompleet kapot van was toen hij hoorde dat ze ging trouwen, ... ![]() ![]() ![]() het grootste krapuul was er gelukig toen wel al uitgefilterd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter