![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() (Bron: Het Laatste Nieuws,12/12/2008)
"In deze experimentele tijden neigen vooral jongeren alles uit te proberen. Anale seks lijkt daarbij zeer populair. " "Seksuologen claimen dat vooral meisjes 'gedwongen' worden tot anale seks. Vaak door foute redenen. Meisjes hopen op die manier 'hun partner te plezieren', 'het risico op zwangerschap te beperken' of 'de maagdelijkheid te behouden'. Gezondheidsrisico's worden volledig over het hoofd gezien. " Moet alles maar kunnen? Ik kan me ook moeilijk inbeelden dat vrouwen van dit soort "sex" genieten?! Het gaat enkel om de drang van de man.Een man die op onnatuurlijke manier binnendringt bij een vrouw -anaal-, is volgens mij een verdoken homosexueel.Hij kan deze daad even goed doen bij een andere homosexueel ipv bij zijn vrouw. Moraal is ver te zoeken in dit tijdperk,geen respect voor de vrouw,enkel het belang van eigen genot staat voorop. De overheid mag dan ook op geen enkel vlak het normaal gaan vinden dat dit soort sex mag aanvaard worden.Een vagina dient voor een penis en een poep voor uitwerpselen! We gaan de waarden en normen niet omkeren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() aha, Turkse condoom he, klassiekers komen toch vaak terug
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat koppels met elkaar in bed uitspoken, moeten ze zelf weten, daar heeft de staat, kerk, moskee of wie dan ook geen bal mee te maken. Zolang het vrijwillig gebeurt en beide partners zijn zich bewust van de eventuele risico's, zie ik het probleem, dat u klaarblijkelijk wel ziet, niet echt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Moraalridder.
Voor mijn part steek je je penis in het oor van je vriendin. Als je je maar amuseert.Een man die kritiek heeft op zoiets futiel is volgens mij preuts, ouderwets en heeft te veel vrije tijd.
Laatst gewijzigd door Thanatos : 12 december 2008 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Dit gedrag heeft geleid tot één van de allergrappigste momente uit 'in De Gloria': "in de poep". Dat was gieren geblazen. En nog altijd beter dan 'm tussen de deur steken.
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Moreel is inderdaad in deze tijd ver te zoeken en veel mensen doen maar wat, maar wat stel je voor?
Zelfs al zou de overheid dat allemaal gaan verbieden, hoe gaan ze dat dan controleren? Observeren als je sex hebt? Camera's plaatsen? Liever dan een totale Big Brother situatie? ![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon seks strafbaar maken met uitzondering in speciale ingerichte tuchthuizen. In die tuchthuizen zetten we natuurlijk overbejaarde tante nonnekens in die toezicht houden op de handelingen. Laatst gewijzigd door Vorenus : 12 december 2008 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Alleen met betrekking tot moraal, waar legt u de grens. Wat is wel acceptabel en wat niet en waarom? Moraal kan niet altijd met een waarom uitgelegd worden, dat is het met moraal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vaginale seks is voor homoseksuelen.
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je zelf trouwens nooit iemand anaal geneukt in the heat of the moment? Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 12 december 2008 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anale seks maakt vuile onderbroeken.
En wie zijn vrouw graag ziet heeft liever proper ondergoed. Dus afblijven...tenzij ze er om smeekt natuurlijk.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar toch heeft de overheid een plicht: de jongeren inlichten over de eventuele gevolgen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat van orale sex dan, voor, tijdens, zonder of na anale sex?
Zolang het vrijwillig gebeurd vind ik dat er geen preutse debiel er wat met te maken heeft.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjasses, wat interesseert mij dat nu.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het niet ok dat meisjes gedwongen worden tot anale seks en al helemaal niet vanwege maagdelijkheid die bewaard moet blijven. Nogal hypocriet; je zou meisjes beter voorlichten dat hun waarde niet niet in maagdelijkheid ligt, en seks bedoeld is als een fijne ervaring ook voor hen en je dus enkel anale seks moet hebben als je dat zelf wilt en fijn vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]()