![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Ik heb mijn bezorgdheid uitgedrukt over het feit dat de minister van Justitie klaarblijkelijk op de hoogte was van elementen uit het beraad, zelfs nog voor het arrest geveld was", aldus Guy Delvoie eerste voorzitter van het hof van beroep in Brussel.
Op vraag van minister Vandeurzen kwam procureur-generaal de Le Court langs bij Delvoie. Delvoie kreeg van Le Court de vraag om drie nieuwe rechters te zoeken om over de Fortisdeal te beslissen: Delvoie: "Ik kreeg de opdracht om een volledig andere zetel samen te stellen". meer op : http://www.deredactie.be/cm/de.redac...mmissie_Fortis Zal Jo 'Piske' Vandeurzen zijn lijsttrekkersplaats voor de Vlaamse Regering opgeven, of kiest Jo er resoluut voor om zich door de Limburgers te laten plebisciteren ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 maart 2009 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Jaja, Piske ...
Nu, volgens mij wist hij echt niet dat dit niet kan. "Iederéén doet het al j�*�*ren" dacht hij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Krokodillentranen laten en/of de vermoorde onschuld spelen is nu eenmaal een erg gebruikelijke gedragslijn bij de tsjeven, telkens het hen goed uitkomt, en teneinde van hun kiezers een algehele vergeving der zonden te verkrijgen. En evenzeer op tijd en stond een beetje sympathie opwekken met een kortgebroekt doch welhaast heilig verleden bij de Chiro of de Scouts. Onbekwaam zijn ze zéker, maar niet dom, die jongens. In elk geval niet als het erom gaat het eigen politiek carrièrehachje te redden. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 4 maart 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |