![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit boek kreeg ik van mijn zus voor mijn verjaardag "Herinneringen aan mijn rijke Roomse jeugd" over de zwaar katholieke wijk "Klein-Rome", precies tegenover mijn huis.
Eén verhaal kan ik me jammer genoeg niet herinneren. Toen de Sovjets Hongarije binnenvielen braken er in mijn dorp de eerste nozemrellen uit. Groepen nozems uit de Slachthuispleinbuurt en de Vogelbuurt hadden dit opruiende spandoek opgehangen aan de spoorbrug "Wij willen geen communisme, wij willen Rock 'n' Roll". Geholpen door de veelal nette katholieke jongeren uit Klein-Rome werd het gebouw van de communistische partij met stenen bekogeld en er werd vuurtje gestookt. De politie arriveerde en er werd met scherp geschoten, waarbij één snottebel van het Slachthuisplein van 15 jaren oud dodelijk werd getroffen. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 9 maart 2009 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]()
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 9 maart 2009 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij kwam ook van Klein-Rome.
Iedere echte jongen was verliefd op haar. Maar van de kapelaan mocht het vet alleen vloeien als het er zonder handwerk uitkwam. Met een zaklantaarn en een foto onder de dekens genieten was een zonde en dan moest er gebiecht worden. ![]()
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ![]() Meneer pastoor zal nogal werk gehad hebben dan. ![]()
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Dat ziet er meer Groot-Rome uit. Heel-Groot-Rome.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Hier heeft mijn vrouw mooie herinneringen aan:
http://acdc-videos.com/acdc-videos-b...1385&angle=145 En ik mocht van mijn ouders niet eens in Hasselt gaan kijken ![]() Nu vrijdag ga ik dat even rechtzetten ![]() Prachtige slogan. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben!
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 9 maart 2009 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er nu Rock 'n Roll nodig als je communisme kan krijgen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 9 maart 2009 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Because we play Rock 'n Roll
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kino
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 maart 2009 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Omdat mijn luidsprekers het begaven.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |