![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() weet er iemand waar ik de lonen op het internet kan vinden van ambtenaren? (en o.a. leerkrachten)
thx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() worden die niet gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zou je loon èn prestatie moeten kunnen weten.
Iemand die dagelijks maar 25 euro 'verdient' terwijl hij/zij een beetje zit te surfen voor eigen doeleinden op internet heeft ook een te hoog loon. Zo een opsommingske van wat ze een bepaalde dag hebben gedaan en wat ze ervoor hebben gekregen. En je dan deze vraag stellen: stel dat ik de keuze had gehad om al dan niet ervoor te betalen, zou ik hebben betaald?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |