![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het zou leuk zijn als YouTube filmkes kunnen ge-embed worden op dit forum. Ik weet niet of het moeilijk is, maar op verschillende fora gaat dit enne, t'is plezanter dan gewoon een link.
gewoon een idee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn computer reutelt al bij het zien van een overdaad aan animated gifs. Vijf embedded youtube-filmpjes wordt mijn machientje gewoon fataal.
Lijkt me een barslecht idee. Maar niettemin, een idee.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het dan niet meer dan tijd om een dual-core te kopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor andere browsers zullen er soortgelijke oplossingen bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.ie7pro.com/ Daarnaast heeft ook auto-opkuisen, ad-filters, 'gesture'-besturing en spellingscontrole (ook in 't Nederlands) rechtstreeks in je browser.
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou heel plezant zijn.
![]() |
![]() |
![]() |