![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leid=GPH2F4KRT
Blijkbaar gold voor zulke types niet de maximumsnelheid van 45 mph. Het is economische crisis, bedrijven gaan failliet, mensen moet bokes met choco eten terwijl dit associaal geval wat gaat streetracen in Antwerpen tegen waarschijnlijk snelheden nabij de 100 mph. Thank the lord dat hij dit gezien heeft en dit associale varken een gepaste straf heeft gegeven. Daarom lads zingen wij uit volle borst....chup chup chup...he got beat, he got beat , he got beat by his own car, he got beat, he got beat, he got beat by his own car, he got beat by Tommie, he got beat by mommie.....papapaaapapaapaaaa... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() .....You now that girl from Salt Lake city, two quart legs and two rubber titties, she loves electricity, but she burns off gas, she got a V8 Pussy and a Cadillac ASS!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Start je dit topic nu speciaal om nog eens je voorliefde voor mph te laten blijken?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Jij vindt het dus leuk dat iemand verongelukt is.
Niet te begrijpen.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God straft diegene die een zondig leven hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Wa een commie joh, die topic starter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk misschien niet, maar het is maar best dat hij kwaadschiks de genenpoel heeft verlaten voor hij bij zijn straatracekes in volle stad het leven van een of meerdere anderen claimt. Nee, het is echt maar beter zo. En in hoeverre ze niet te erg lijken op hem, vind ik het natuurlijk wel erg voor de nabestaanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een rijke lul dood, maar dat is blijkbaar minder belangrijk dan de wagen waarmee hij reed. Het artikel schenkt alleszins meer aandacht dááraan dan aan de rijke lul in kwestie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zelfs zeggen... De meeste mensen met een Ferrari zie ik doorgaans redelijk rustig rijden. Die weten wat dat ding kost. Als je gaat streetracen met een Lamborghini in een stad, dan heb je geen idee van de kost van de wagen, de taksen, het verbruik en last BUT FIRST de kost van het leven van een mens. En ja... de kost van die wagen is wel belangrijk. Ik zie soms wel mensen die boterhammekes met choco eten totdat ze hun droom-mercedes of de BMW waarop ze verliefd zijn willen kopen. Als ze zo willen leven, tja... wie ben ik. Ik kan best geloven dat iemand een spaarcentje opzij wil zetten voor een mooie BMW, hoor. Iemand die alle nachtclubs afschuimt met een auto die doorgaans niet eens te betalen is voor een goede chirurg en daarmee heel de nacht van club naar club trekt en doorheen de leien in A'pen nog wat streetraces gaat doen, dan weet je het wel, he. Nogmaals... geen sympathie. Eerder blij dat er eentje minder is die waarschijnlijk al snel wat mensen tegen zijn voorkap krijgt en daar waarschijnlijk nog verontwaardigd over zou zijn. No mercy. Darwin Award. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne auto gaat 130. Na!
Zonde van die 'jonge' gast.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Komaan joh, ge zijt gewoon jaloers dat die meer als u verdiende en van zijn geld genoot (ik zeg niet dat ik zijn manier van genieten goed keur, maar ik oordeel niet). Beter iedereen gelijk loon en een Trabant? Vind je dat beter?
|
![]() |
![]() |