![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben van mening dat het internet het einde zal betekenen voor het Vlaams Belang.
99% van de mensen die nu op het VB stemmen hebben altijd met een excuus kunnen afkomen over waarom ze voor die partij stemmen. De ene zegt omdat het VB opkomt voor de kleine man, de andere omdat ze zelf kwaad zijn op de traditionele partijen, etc... Kortom er zijn excuses zat. 1% komt er eerlijk voor uit en zegt dat "al die zwette naar hunne land van oorsprong moeten teruggaan!". Maar een extreme partij als het VB heeft veel vuiligheid, zowel betreft haar geschiedenis als in haar huidige partijsamenstelling. Elke partij kan natuurlijk vuiligheid in haar geschiedenis hebben maar heulen met de vijand na 6 miljoen (en meer) doden is een ramp. En dat het ook nog eens dezelfde mensen zijn die nu de partij leiden, en waarvan het programma veel lijkt op die van toen is te erg voor woorden. Kortom het VB heeft veel te verbergen en slimme mensen kunnen roet in het eten gooien. Ze overleven nu dankzij de domheid van een deel van de bevolking. Deze mensen hebben alleen hun tv en radio (en VB krantje) met een beperkte zendtijd en kennen het echte verhaal dan ook niet. Sommige gebruiken dit natuurlijk als excuus... Dus als binnen x-aantal jaren de huidige bejaarden er niet meer zullen zijn (1 van de belangrijkste groep stemmers), de mensen zich meer en meer met internet bezighouden, er sneller en méér kennis verspreid wordt, etc...mensen niet meer met een excuses kunnen afkomen. Alles wordt dan duidelijker en schokkende video's als oa te zien op http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search krijgt iedereen dan voorgeschoteld. DAN ben je een racist of niet, en een andere excuus om voor een dergelijke partij te stemmen zal niet meer aanvaard worden door de normale mens. Ik heb zelf ook korte internetcursussen gegeven aan voornamelijk oudere mensen en dit i.s.m. Stad Antwerpen. En de mensen zonder internet weten helemaal niets af van wat er echt in de wereld gaande is. Zelfs als ze een discussie starten over een bepaald onderwerp klopt het van geen kanten. Dat krijg je als je het van internetloze mensen overneemt of daarmee, als een eveneens internetloze, een discussie had. Maar op het internet bekijk je dit van verschillende kanten en dan krijg je daar als mens een eigen mening. Onwaarheden komen snel naar boven en de waarheid is vaak niet wat men beweert. Kortom het internet en haar kennis is de grootste zorg voor het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belachelijk. Het is net via internet dat mensen te weten komen wat de regimemedia verzwijgen. Het is net om die reden dat Peter van Velthoven (ne sos natuurlijk) ooit een ballonnetje opliet om het internet in belgique te censureren. Hij wou net als China internet sites die niet wenselijk waren blokkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al de andere partijen zijn zijn linkse tot extreemlinkse xenocratische sleurpartijen waarvan sommigen zich zelfs regelrecht bezondigen aan anti-Westerse islamcollaboratie. Laatst gewijzigd door Cynicus : 3 februari 2008 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Misschien gedaan met het VB.
Maar met zekerheid van vele andere politiekers.En ook het bibberhuis uit Laken. Nu de mensen toegang hebben tot internet, en de zakkenwassers niet meer kunnen sjoemelen,zonder we dit weten in de kortste seconden. Wat zei Verafkloot ook weer,internet toegangelijk voor iedereen,sja,moest je weten welke doorn dat is in sommigen hun graaiende poten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet jij nu weeral een bron hebben,gewoon politics.be eens volgen zou U heel veel leren,maar je moet het nog willen lezen ook hé,ik betwijfel of jij zelfs die moeite wil doen,maar van BUBers mag je niet TE veel verwachten hé
![]()
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik herinner mij zo'n discussie ten tijde van Hans Van Temsche waar men de sites van onder meer Blood and Honour, Combat 18 en een trits Amerikaanse sites wou blokkeren.
Maar in �*lle studies op Europees niveau over 'extreem-rechts' willen sites blokkeren waarvan de servers in de VS staan omdat die daar niet optreden tegen dat soort sites. Nu ben ik geen liefhebber van die mannen maar als je op sleutelwoorden gaat beginnen sluiten kan je heel wat meepakken die daar niet thuishoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een extreme partij als het VB heeft veel vuiligheid ![]() Heb je die van uw rooie vrienden als eens gezien? Ik heb hier een hele waslijst liggen thuis;hetgeen ik allemaal heb man daar kan jij zelfs binnen 10j nog zoveel niet van het vb zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het vb is idd de enige partij die voor vlaanderen nog opkomt.Al de rest is het kapot aan het maken door alles simpelweg toe te laten en zeker als het om hun moslimvrienden gaat.
Men gaat subsidies gaan geven van ons geld aan moskeeen?Ondertussen zijn er kerken in ermbarmelijke staat aan toe en wat zeggen ze dan?Er is geen geld,,ttsss,typisch apenland. Dan was er hier eens een extreem zware overstroming en wat zegde men;er is geen geld voor of geen geld genoeg voor om die mensen te vergoeden? Ze kunnen wel ieder jaar 12miljard euro naar wallonie versassen?;-/ In antwerpen op de markt was er zelfs nog nauwelijks nederlands te bespeuren;de marktkramers zetten hun producten int frans en.....arabisch. In brussel al eens geweest?Ik wel en wat ik daar allemaal zie is zeer zorgwekkend. Ik zie zelfs meer arabische opschriften dan zelfs het frans,zover is het aan het komen. Laksheid en doe maar,geen probleem beleid en zo geven ze de paplepel in de mond zoals ze zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we zeggen dat het internet de burger in het algemeen mondiger maakt. De flaters van álle partijen en politici worden onmiddellijk opgepikt door een grote groep politiek geïnteresseerden, er wordt over gediscussiëerd en sneller dan ooit op mistoestanden gereageerd. En dat kunnen we uiteraard alleen maar toejuichen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het heeft de burger mondiger gemaakt. Niet dat iedereen daar op zo'n schitterende manier mee omspringt maar 't is inderdaad een sterk middel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Het is juist dankzij het internet dat ik VB zou stemmen. Als Vlaming in het buitenland is dat nl. de enige manier om op de hoogte te blijven van wat er zo allemaal gebeurt in den belgique.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik gun u van harte uw eigen illusie! |
|
![]() |
![]() |