![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() effe mezelf quoten uit een andere topic;
"Idd, onbegrijpelijk is dat. Links dat zich altijd afzet tegen alles wat een beetje baas wil spelen, religieus is, of ook maar een beetje naar -behalve anarchistisch- geweld neigt... Laat zich nu in de doeken doen door de meest rechtse, geweldadige en bazige religie die er is. Niet alleen laat 't zich in de doeken doen, het vrijt het nog op ook." Kan iemand mij uitleggen wat de doelstellingen, motieven en zienswijzen van Links aangaande deze is? Waarom doet links met zoveel verve wat 't doet? Houdt links zo hard aan de multicul, enkel en alleen om zijn eigen falen te maskeren? Of wat? Ik dacht altijd dt links zo nobel was; opkomen voor de zwakke, eerlijk zijn, groen, geen religieuze poespas... Hoe past het islamverhaal, dat we in heel europa zien, hierin?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Streven naar een blank Europa is niet echt links. Je begrijpt toch dat dat geen optie is? ![]() Citaat:
Daar komt nog eens bij dat de "oplossingen" van rechts meestal indirect als gevolg hebben dat enkele rechten, die links nogal belangrijk vind, geschonden worden . Linksen hebben absoluut geen probleem met kritiek op religie, je hoort ze echter toch ook niet ijveren om alle katholieken op een vlieger naar het vaticaan te zetten?
![]() |
![]() |
#3 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag me ook af hoeveel van die kiezers van links ervan uit gingen dat hun mandatarissen in de eerste plaats hun belangen zou verdedigen en niet die van een illegaal of allochtoon. Tenslotte hier nog iets heel fundamenteel: een groot gedeelte van die zwakkere positie op de arbeidsmarkt is net het gevolg van de Islam. Ik zou zelfs zeggen dat het dé belangrijkste factor is. Vergelijk maar eens hoe landen die niet islamitisch zijn (Indië, China,...) zich de laatste jaren aan het ontwikkelen zijn en hoe hun islamitische buren van het ene moeras in het andere blijven zinken. Beeld je maar eens even in dat jij zou geloven dat je complete onderwerping verschuldigt bent aan een overigens irrationeel operwezen. Denk je niet dat dat geloof een behoorlijk grote handicap zou zijn in de maatschappij? If anything zou links zijn uiterste best moeten doen om deze mensen te ontvoogden net zoals bij het christendom gebeurd is. Citaat:
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 30 maart 2009 om 00:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit iets van de PoCo's gezien dat nog maar in de verste verte leek op een gelijkaardige aanpak van vele echt mensonwaardige kanten van de Islam. Bovendien valt er in dit geval dan nog heel veel voor te zeggen dat de paus op nogal wat vlakken gelijk had. Condooms zijn namelijk geen oplossing tegen verspreiding van Aids in Afrika volgens epidemologen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd. De moslims die ik ken, hangen blijkbaar een andere religie aan. Zij zijn alles behalve rechts, gewelddadig en bazig. Net zoals de Vlaams-nationalisten in mijn omgeving geen bekrompen rechtse anti-Waalse egoïsten zijn. Och ja, er is niks zwart-wit zeker?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind mensen het land uitzetten een acceptabel alternatief ivgm het niet doen en toezien hoe de spanningen verder blijven escaleren en het land verder islamiseert/criminaliseert. Als ik die twee tegen elkaar afzet is de keuze snel gemaakt. En misschien is er wel een andere oplossing maar links bewijst al 30 jaar dat zij die niet hebben en volop voor verdere islamisatie gaan. Dat is een misdaad tegen de mensheid, culturele genocide dat is wat links hier bezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat ze het simpelweg niet willen. Hoe dan ook is het in ieders belang dat er een compleet ander beleid gevoerd wordt in de toekomst. Tenzij je zegt dat je culturele genocide - want dat woordgebruik is hier 100% correct - ok vindt. Zelfs al waren het allemaal brave en goedbedoelende migranten, dan nog is er maar zoveel dat het sociale weefsel aan kan zonder eraan kapot te gaan. België telt nu al 10% niet westerse vreemdelingen. In de steden loopt dat percentage nog enorm op. En het blijft maar voortgaan. Wanneer zitten we 'vol' volgens links? Bij 3 miljoen moslims? 6 Miljoen? Of is er helemaal geen limiet? |
|
![]() |
![]() |