![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hét argument tegen is volgens mij (zie hieronder Fred Reed) dat wanneer je vóór het Hhuwelijk bent, je ook niet tegen een incestueus huwelijk kan
zijn. Wanneer een vader en zijn volwassen dochter besluiten om te trouwen, kunnen de "progressieven" daar niets tegen hebben omdat het over 'consenting adults' gaat. Wanneer beide volwassenen iets besluiten in hun persoonlijke levenssfeer dan heeft de maatschappij het recht niet om dat te verbieden volgens hen. Het argument van mogelijks genetisch belaste nakomelingen kunnen ze niet aanvoeren want er bestaat ook geen verbod op een huwelijk tussen twee dragers van erfelijke ziektes van wie men met zekerheid weet dat ze die ziekte op hun nakomelingen gaan overdragen. M.a.w. met het Hhuwelijk wordt er een grens overschreden.> Dat twee homo's privé doen wat ze willen, maar een huwelijk kan niet. Dat moet gereserveerd zijn voor wie een dragende rol in de maatschappij wil spelen. Dat vinden de progressieven achterlijk natuurlijk : vrouwen aan de haard. Maar laat ze dan maar eens uitleggen - waarom de tewerkstellingsgraad voor vrouwen moet verhogen als er al zoveel werkloosheid is - waarom de kinderopvang gesubsidieerd wordt met 1000 F. per kind per dag (waarom krijgen thuiswerkende moeders dat niet ?) - waarom ze immigratie goedpraten (toch ook wegens de vergrijzing) kijk zeker ook op http://www.fredoneverything.net/FOE_Frame_Column.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() veel heisa voor niets , of het nu een pietje en mietje is of twee pietjes, is maar een voortplantingsorgaan , niets meer en minder , de liefde is van tel en respect voor elkaar en diversiteit is toch heet schoonste wat er is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Al die heisa rond het homohuwelijk en -daoptie...
't Zijn kleine kinderen die groot willen doen, ze willen ook vadertje en moedertje spelen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar die gasten denken dat alles kan en mag, hoe zotter hoe beter en hoe leuker ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aan Jean: Als je al 4 zaken door elkaar moet mixen om een argument tegen homohuwelijken te fabriceren, geef je vooral aan geen degelijke argumenten te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat ze mij maar eens uitleggen waarom wij vrouwen nog toelaten dat onze mannen buitenshuis werken en onze arbeidsplaatsen bezet houden, als we ze even goed thuis aan de haard kunnen houden, waar ze zich nuttig kunnen maken met onze was en strijk te doen en voor onze kinderen te zorgen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt me overtuigd. Ik ben niet meer tegen. Hierbij verleen ik jou mijn toestemming, en heb je mijn zegen om met je mamma of zus te huwen. Tenzij ze reeds gehuwd zijn. Incestueuze bigamie dat is voor volgende eeuw. Het duurt immers een tijdje voor de wetgever de feiten inhaalt. Veel geluk met je project.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laat uw incestdromen er maar van tussen, is jouw privézaak zolang je ze maar niet ten uitvoer brengt. De rest van uw verhaal gaat over iets anders, daarvoor moet je een andere thread openen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste forummer, leg even de pen neer, demp het licht en mediteer. Hierboven heeft ons Rafke 6 (zes) woordjes naast mekaar kunnen plaatsen en daarbij nog eens een zo moeilijk en ingewikkeld teken als het vraagteken kunnen plaatsen. Oremus, flectamus genua.....Levate! Rafke heeft weer een stap naar volwassenheid gemaakt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trouw voor mijn part met je hond.
who cares als je hond akkoord gaat?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf ne keer van uw broer zijn kleine af, viespeuk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Het zou nogal hypocriet zijn incestueuze huwelijken te verbieden en incestueuze geslachtsgemeenschap toe te staan.
Ik treed maw Superstaaf bij en wens je veel succes. Pak ze maar eens goed vanachter.