![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed ... om maar meteen met de deur in huis te vallen ... op wat baseer je je om Frutella te bannen ... ik las geen enkele posting dat hiervoor aanleiding geeft.
Ik hoor jullie het al zeggen ... Frutella is een dubbelnick van Groentje-18 ... maar ... waar is het levende bewijs hiervan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar (bijvoorbeeld) Guderian en carlgustaaf hier ongestoord verder mogen dubbelnicken, is het wel spijtig dat dezelfde vergevingsgezindheid niet op (bijvoorbeeld) Groentje-18 en Anna List van toepassing is.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 maart 2009 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien te verklaren omdat ze één (of meerdere) mod's of ex-mod's (of hun dubbelnicks) een beetje teveel vuur aan de schenen heeft gelegd. Ondertussen heb ik al enige achtergrondinformatie over de dubbelnicks van de mod's ingewonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mods doen op dit privéforum wat ze willen, discriminatie is het niet.
Het is wel spijtig, en imho niet bevorderlijk voor het forum.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh jawel (ik schreef bijna javel) discriminatie is het wel ten voeten uit ... Dat het niet bevorderlijk is voor het forum ... daar hoeft geen tekeningetje bij ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
² ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan toch rapporteren, als je een vermoeden van dubbelnick hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als 't nu niet Groentje-18 was, dan is je vraag onzinnig. En bijgevolg ........... Wel gek, die vraagstelling. Die is enkel zinnig als je wist/weet wie achter den nick zit. Stomme spelletjes.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet KrisKras nog...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder ... Frutella heeft gepost zoals het hoort meen ik. Conclusie: er is hier duidelijk willekeur rond dit thema. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij verdedigt te fel. Dus om af te ronden. Je hebt gelijk. Wil je daar een koekje bij ? Of heb je liever dat ik je een sprookje voorlees ?
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Ik wil een heleboel geld," zei hij hardop. Nauwelijks had de zin uitgesproken of het begon goudstukken te regenen. Hij stopte eerst al zijn zakken vol, toen trok hij ook nog zijn laarzen uit en vulde ook die met het goud. "Als ik nu ook nog mijn boot terug had, dan zou ik naar huis kunnen zeilen en zou de rest van mijn leven een rijk man zijn," bedacht hij. Hij rende door het bos in de richting waarin hij dacht dat het strand lag. Een tijdje later stond hij weer op de dansweide van de feeën. De bloemen die er rond omheen stonden, waren vingerhoedskruid en in iedere kelk zat een groentje en liet zich door de wind heen en weer wiegen. De wonderschone koningin zat bovenop een paddestoel, terwijl een kleermakertje een mantel voor haar naaide van de vleugels van motten en vlinders. Naast haar stond de koning van de groentjes. Hij droeg kleren, gemaakt van kevervleugels en een hoed met een scharlaken veer. Helemaal verrukt, dat hij de mooie koningin weer terug zag, knielde de visser voor haar neer en kuste haar hand. Onmiddellijk stortte zich een grote schare groentjes op hem. Ze knepen hem met hun kleine vingertjes. Ze prikten hem met naaldscherpe zwaarden en trokken hem zijn haar uit. De visser sloeg wild om zich heen, maar hij was zo groot en onbeholpen, dat hij het kleine volkje nauwelijks iets aan kon doen. De groentjes waren steeds leniger en vlugger dan hij en lachten hem uit. Ze gingen door hem te kwellen en toen hij erge pijn voelde, riep hij uit: "Ik wou dat ik veilig op mijn boot in de baai zat!" Meteen bevond hij zich op zijn boot, die zachtjes in de stroming schommelde. De maan scheen en gaf een vertrouwd melkachtig licht.
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
oogjes dicht en snaveltjes toe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Dacht dat de moderatie hier antwoordde ... ben precies mis ... nog geen enkele reactie ...
|
![]() |
![]() |