![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tussen Italo's en migranten
marcheert het blijkbaar van geen kanten. Zo leidde 't rumoer tot apart vervoer. Dus ook voor de paus en zijn bacchanten. De donkerblauwe vanachter ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar zouden ze toch content mee moeten zijn? Ze willen toch aparte zwembaden, aparte voeding en nu krijgen ze in Italië apart openbaar vervoer. Het rare is dat de poco's op papier zo tegen apartheidregimes zijn maar in hun daden blijkt juist het tegenovergestelde.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 5 april 2009 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 april 2009 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die verplichtingen van de staat mogen we verwachten dat die meestal rationeel zijn. (Al is dat natuurlijk niet altijd zo) Van die van religie mogen we verwachten dat die meestal irrationeel zijn (Al is dat ook niet altijd zo) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 april 2009 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, waarom mag ik niet gaan zwemmen wanneer ik wil en geen kritiek geven op wat ik wil? Beperkingen opgelegd door een geloof in een seculiere staat komt zowat neer op verplichtingen. Want als ik iets wil doen, ben ik verplicht dat te doen wanneer een ander dat toelaat en als ik wil zeggen wat ik wil, mag ik niet tegen de schenen van zgn. godsdienstigen schoppen. Ik ben dus bijna verplicht in het rijtje van de politiek linkse intelligentsia te lopen, de zgn. vrijheidsstrijders en progressieven zoals ze zichzelf noemen.
Laatst gewijzigd door D@vid : 5 april 2009 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Geen racisme hier! Laatst gewijzigd door Akira : 7 april 2009 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeh, het wordt me iets te gevoelig hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, serieus; wat is nu juist het probleem? Is één van de bussen duurder of in een mindere staat? Zo niet is er me dunkt toch geen reden om te klagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Voor de vrouwen heeft dit apart vervoer een goede kant: ze krijgen een gereserveerd gedeelte achterin de bus zodat ze niet meer zo bepoteld worden door die kerels.
Het is te hopen dat dit vervoer gratis is want je zal toch maar chauffeur van die bus zijn en zwartrijders moeten weren. Krijgen de chauffeurs soms gevarengeld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |