![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak het volgende mee.
Ik aboneer op digitale tv via een Shake van telenet. Internet, telefoon en digitv voor iets van 75 euro per maand. Enige tijd later zie ik dat de Shake van 50 euro ook best voldoet. Enkel het internet is niet zo razendsnel als bij de duurdere versie, de rest blijft hetzelfde (tv en telefoon). Wat gebeurt er nu? Bij de Shake van 75 euro zit een gratis hot-spot abo. Je moet dat niet speciaal aanvragen ofzo, je krijgt er dat gewoon gratis bij. Ik heb dat echter nooit gebruikt. Bij de Shake van 50 euro zit echter geen gratis hot-spot abo, ik vraag ook nergens achter een hot-spot abo maar telenet schakelt ongevraagd het gratis abo van weleer gewoon over op een betalend abo. Nu zit er dus plotseling 10 euro/maand extra op mijn factuur. Via Mijn Telenet is dat niet uit te schakelen, gelukkig wel na een (ellenlang) telefoontje met Telenet. Kortom; ik heb nu twee maanden betaald voor een dienst die ik niet vroeg. Kan ik van Telenet eisen dat ze me dat terugbetalen?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou proberen om het terug te krijgen, maar dat zal je hopen ergernis kosten. Maar het lijkt me logisch: als ik van shake wil veranderen omdat ik geen vaste telefoon meer heb, hoeven ze me ongevraagd toch ook geen extra betalend abonnement laten betalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag mail aangekregen met de melding dat "het hotspotabonnement voor u werd gecorrigeerd".
En dat ik die correctie op de volgende afrekening ging terugvinden. Mij benieuwen...