![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu zondag 18 april, zal de dj van de anti-blanke rapgroep Sniper, namelijk dj Bouj, samen met ene dj Abdel een concert komen geven in Doornik (deelgemeente Rumes), in de discotheek le Captain.
Er wordt gevraagd mee te werken aan een protestactie tegen deze vreemde snuiters die hier vreemdelingen komen opjutten en anti-blanke praat verkopen. De groep Sniper keurt in haar teksten ondermeer de groepsverkrachtingen goed, valt ons recht op veiligheid en onze identiteit aan. Sommige liederen van deze bruine "medemensen" zetten explicoet aan tot moord, verkrachting en geweld. Het komt er op aan zowel de zaaluitbater als de stad doornik onder druk te zetten dat dergelijke vreemde oproerkraaiers hier NIET welkom zijn. Manifesteer mee met de nationalisten tegen het racaille genaamd Sniper. Ter attentie van de burgemeester (PS): Mr JEAN WALECKX Tel : (+32) 69/64.81.65 Fax ![]() e-mail: [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, en hoe gaan jullie dat precies doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik veronderstel dat je je ook distantiëert van gelijkaardige blanke figuren?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na een opleiding kan hij hun nieuwe serie het Leven zoals het is in Molenbeek gaan animeren met zijn islamo-raps. Zo krijgen de moslims ook eens een Bekende Allochtoon. geen persoonlijke beledigingen johanvdw Artikel: VRT richt betaalde stages voor allochtone jongeren in Geplaatst door: kifkif op donderdag, april 15, 2004 - 08:35 AM CET Een job in de media, meewerken aan een radio-, televisie- of internetprogramma, lijkt je dat wel iets? Op donderdag 15 april om 18u organiseren Kif Kif en de dienst Diversiteit van de VRT een rondleiding in de lokalen van de VRT. Je zult dan ook uitgebreide uitleg krijgen over de betaalde stages bij de VRT en hoe je je hiervoor kandidaat kunt stellen. Geïnteresseerd? Mail dan zo snel mogelijk naar [email protected] of bel ons op het nummer 0498/11.67.70. Achter elk programma dat de VRT uitzendt schuilt een redactieteam. Mensen die nieuwe ideeën en onderwerpen bedenken, gasten uitnodigen en begeleiden, informatie verzamelen, dossiers opstellen, interviews en reportages maken en monteren. Daarvoor is de VRT op zoek naar nieuwe medewerkers. De VRT en Randstad Uitzendbureau organiseren in partnership opleidingsstages voor kandidaten van allochtone origine. Je werkt en leert tegelijkertijd bij. Er worden opleidingsstages georganiseerd voor vijf kandidaten per jaar. De opleidingsstage duurt zes maanden, en is bezoldigd. De eerste twee maanden word je van dichtbij begeleid, daarna draai je voluit mee in het team. Na die training-on-the-job kun je deelnemen aan de gewone examens en selecties. Slaag je daarin, dan heb je uitzicht op een tijdelijke of een vaste job. Ben je goed opgeleid, taalvaardig, ben je vertrouwd met de uitzendingen van de VRT, heb je zin voor initiatief en wil je graag bijleren? Stuur dan snel je kandidatuur naar [email protected]. Voeg een uitgebreid cv toe, en geef aan wat je motivatie en je belangstelling zijn. Je kan inschrijven tot 30 april. Heb je zelf geen belangstelling, maar ken je iemand die dat wel heeft – geef hem/haar dit bericht dan door. Om je een idee te geven. Programma’s die in aanmerking komen voor een opleidingsstage zijn bvb: (TV) Voetzoeker, Karrewiet, Het Leven Zoals Het Is, Koppen; (Radio) Radio-Nieuwsdienst, Klara. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je je gevleid zou voelen? ![]() Zal ik even een van jou persoonlijke aanvallen opdissen? Dat rappertje kan er zich op inspireren voor zijn lyrics. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Alhoewel, 't zou misschien zo slecht nog niet zijn, dat de blanke en gekleurde racisten elkaar gaan uitroeien ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sniper is wel goed en heeft lekkere lyrics e.
Dus moest ik Doornik weten liggen, ging ik kijken. Het enige verschil is dat hij niet commercieel is, eminem daarintegen wel. Maar daar hoort men geen slecht nieuws over, juist dat hij miljoenen platen verkoopt.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Kan je me misschien ook vertellen waar ik zo'n fantastische witte kap kan kopen? Of mag ik die van u eens opzetten, Guddi? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik u was, zou ik niet gaan betogen. Vergeet niet dat het in Wallonië gebeurt. Op die forum hoor ik heel vaak dat de Franstaligen niet met de Vlaamse zaken zich moeten bemoeien. Dan moeten de Vlamingen ook niet met de Waalse zaken zich bemoeien. Dat lijkt me logisch.
En zelf, wat zou uw betoging veranderen? Niets, helemaal niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De rode rat heeft gesproken.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat ga je met mij mee naar het optreden kijken? We zullen eens zien of je niet in je broekje plast wanneer er wat veel volk opaf komt é. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() laat iedereen zingen wat ze willen zingen
zolang ze maar geen drugs gebruiken en/of weggeven ik was zo naar een optreden van cypres hill en het was een blowkot ik als niet blower en zelf persoon die echt ziek wordt van de geur stond daar maar als die mannen teksten tegen de politie, de blanke medemens, ... mogen zingen dan mogen ook andere teksten zingen tegen de anders gepigmenteerde medemens |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, wat een onzin.
Sniper heeft inderdaad een paar teksten die behoorlijk pro-negritude zijn en afgeven op de blanke levenswijze. Maar zoals jij het stelt is het een regelrechte oorlogsverklaring, terwijl hij gewoon een punt wil duidelijk maken bij zijn publiek; namelijk dat blank niet noodzakelijk het streefdoel moet zijn. Sniper mag dan wel een paar racistische uitgangspunten hebben - wie niét tegenwoordig. Uw argument over groepsverkrachtingen zou ik trouwens wel eens gestaafd willen zien, en als ze het er al over hebben, dan is dat duidelijk niet serieus bedoeld en gewoon typische 'brag 'n boast' hiphop. Het is een stijl, als j 'm niet smaakt, blijf dan weg, maar riskeer het niet de fans lastig te vallen, die er bewust voor kiezen naar die artiest te gaan kijken. Protesteer liever tegen de VB fightclubs dan tegen mensen die 'Black is Beautiful' een beetje ver doortrekken.
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |