Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2009, 14:01   #1
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard Red Sandra; het bedrog.

Langzaam maar zeker begint 't duidelijk te worden. En toen ik in het begin al zei dat Sandra nooit kon geholpen worden en het geld enkel ging dienen ter verrijking van haar ouders was ik de harteloze schurk. Wel, nu wordt het stilaan duidelijk wie de schurk is die zich verrijkt op de kap van hun arme dochtertje.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leid=GLK28PAU5
Oud 9 april 2009, 16:56   #2
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Langzaam maar zeker begint 't duidelijk te worden. En toen ik in het begin al zei dat Sandra nooit kon geholpen worden en het geld enkel ging dienen ter verrijking van haar ouders was ik de harteloze schurk. Wel, nu wordt het stilaan duidelijk wie de schurk is die zich verrijkt op de kap van hun arme dochtertje.

een harteloze schurk ben je door je reactie hier niet meer maar dat laat niet weg dat je een leugenaar bent... Wat je beweert staat niet in dat artikel maar uiteraard een mens leest alleen wat hij wilt zeker?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 18:52   #3
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht

Gij kunt wel een pakske liegen, he.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be