![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Gelieve het auteursrecht te respecteren. Laatst gewijzigd door Akira : 30 maart 2009 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog altijd een groot verschil tussen racisme enerzijds en maatschappelijk verval door ingang van andere rassen anderzijds.
Men kan daar over debatteren tot de pieren uit de neus vallen. Zonder enige verandering ten gronde zal het blijven zoals het is.
![]() |
#3 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() "Zijn sommige rassen superieur aan anderen?"
euh, ja? ![]()
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Euh, nee?
![]()
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Het probleem is geen ras. Het is een bepaalde ideologie, officieel een 'godsdienst.' En dat gaat boven alle rassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Als men de term "racisme" terug zou herleiden naar zijn oorspronkelijke, ware betekenis dan is minder dan 1% van de bevolking racist.
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Weet er iemand wanneer de "dag van het racisme" gehouden wordt ?
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() In Amsterdam (020-Gaza) is de dag ook intensief beleefd.
De hier gestelde vraag is inmiddels beantwoord: Is misdrijf!. Met dergelijke deelnemers is daar geen twijfel over mogelijk. Vooraan in de rij staat Rene Danen, de beroeps-agitator van Trotskistische huize met vage inkomstenbron. Al de verdere Usual Suspects waren aanwezig: Francisco van Jole Edwin Huizing Mohamed Rabbae Ahmed Marcouch Rosalie Smit Theo de Roos Els Lucas Rene Danen Raymond Labad http://www.nederlandbekentkleur.nl/d...isme_2009.html Een selectie uit twitter berichten over die samenkomst: "Een mens zou om minder gaan discrimineren. We zitten hier dus al vijf minuten naar totaal onverstaanbare poëzie te luisteren." "Gemene deler van de debaters: ze willen allemaal Wilders vervolgen." "Zeggen dat je de Koran wilt verbieden mag dus niet, een parlementariër verbieden dus wel." "Hoge pief van antidiscriminatiebureau (blank) stelt geen vraag vanuit publiek, lult wel over subsidie die ze wil.." "De andere begint, in het Arabisch, zodat men zeker weet dat niemand er een touw aan vast kan knopen. Toch applaus." "We beginnen weer.. Els Lucas en René Danen oa in discussiepanel. Zaal aanzienlijk leger.." "Danen vindt dat je niet mag zeggen dat het onacceptabel is dat Amsterdam 134 nationaliteiten telt." "Maar. We zitten dus op een dag tegen racisme. Het gaat alleen maar over Wilders en haatzaaien." "Het is Danen tegen Wilders. Het gaat niet over Marokkanen, negers of burka's. Het gaat om Danen." "En Danen is mislukt. Zoals deze dag mislukt is. Debat wordt nu afgesloten. Met Wilders en Danen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel ook voor dat ze dat woordje uit de Dikke Van Dale halen. Nog nooit werd een woord zo verkeerdelijk gebruikt als de laatste jaren. Niet in het minst door de zichzelf naar de Hemel der intellectuelen geprezen politiek correcten. Met uiteraard in het kielzog hun 'nieuwe kiezers'. Die hebben duidelijk het woordje al geleerd nog voor ze hier gestrand zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de dag dat jongeren stoppen met kleine criminaliteit te plegen, handtassen te roven, mp3 en gsm te stelen, stoppen met drugsdealen, de gevangenissen vol met Belgen zitten, de ocmw's en werklozenbureau's leeglopen... stopt het racisme van zelf !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het CGKR deed vorige vrijdag enkele onthutsende vaststellingen in haar enquête... Het typeert de matige kennis van de echte wereld waarin wij leven.
Woont De Heer De Witte wel in dit land ? Leest die wel alle kranten en tijdschriften ? Kijkt die wel eens naar het nieuws of duidingsprogramma's op VTM ? VT4 ? Politiepatrouilles in Brussel in metro of op straat ??? Heeft hij wel een statistiek of gegevens van onze gevangenissen ??? Ik geloof het niet !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar zijn we al een tijdje in beland... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet ik, en mensen die werkelijk inzitten met de minderheden zouden moeten begrijpen dat dit een nefaste ontwikkeling is, want op den duur gaan mensen inderdaad écht racist worden als je geen enkele (terechte) opmerking mag maken over iemand omdat het toevallig iemand van een "minderheidsgroep" is.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 22 maart 2009 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() "racisme" is het excuus bij uitstek om zich niet langer verplicht te voelen te integreren. De bestaande bevolking moet zich maar aanpassen aan de nieuwkomers.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is zoals steeds met hinder en last...
Fabrieken bezorgen overlast, stank, milieuhinder, lawaai... dus moeten ze weg, of ze moeten aanpassingswerken uitvoeren zoals, filters plaatsen, geluiddempend metariaal plaatsen, gescheiden afvalwater... enz... enz !
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar hebben we hier in het westen iets te hard onze .... voor afgedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() puur racisme : op voorhand iemand beoordelen en op basis van uiterlijke kenmerken een negatief beeld ophangen... zo bestaat er weinig racisme, ook in België.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ter zake: Als je de gevangenisbevolking voor 70% uit allochtonen betrekt is dat wellicht inderdaad racisme. Er zijn genoeg oplichters en fraudeurs onder de autochtonen om voor hun niet enkel bouwgronden voor te behouden in het dorp van hun ouders, maar ook gevangeniscellen. Trouwens: Citaat:
En: Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 23 maart 2009 om 10:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Op enkele rotzakskes na heeft de bestaande bevolking geen problemen met nieuwkomers die zich wel verdedigen. Waarom zouden ze dan het gedrag van racisten overnemen?
|
![]() |
![]() |