Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2009, 20:05   #1
Depth of Field
Banneling

Standaard De Verrijking

Dit hou je niet voor mogelijk: uit wraak voor een verkeersongeluk, schieten Ali en Saber dan maar op bussen van de lijn.

Citaat:
De twee mannen die er van verdacht worden gisterennacht twee Lijnbussen beschoten te hebben in de stelplaats Dilbeek, zijn vandaag vrijgelaten na hun doorverwijzing naar het parket van Brussel. De twee 19-jarigen hebben de feiten bekend en handelden uit wraak naar aanleiding van een dodelijk ongeval met een Lijnbus. Dat meldt het parket.
http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...jgelaten.dhtml
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2009, 20:12   #2
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Verwissel 'vrijgelaten' niet met 'vrijgesproken'. Deze heerschappen zullen wel degelijk voor het gerecht moeten verschijnen. Ik kan gerust leven met het feit dat hier geen voorhechtenis bij komt kijken.
Ik zou ook bijna (BIJNA) durven schrijven dat het hier evengoed om Karel en Jos zou kunnen gaan, maar dat heb ik al zo vaak geschreven dat ik moeite krijg om mezelf nog te overtuigen.
Meer nog, ik zou zelfs durven stellen dat Karel en Jos dit niet in hun hoofd zouden halen.
Oud 4 mei 2009, 20:20   #3
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Verwissel 'vrijgelaten' niet met 'vrijgesproken'. Deze heerschappen zullen wel degelijk voor het gerecht moeten verschijnen. Ik kan gerust leven met het feit dat hier geen voorhechtenis bij komt kijken.
Ik zou ook bijna (BIJNA) durven schrijven dat het hier evengoed om Karel en Jos zou kunnen gaan, maar dat heb ik al zo vaak geschreven dat ik moeite krijg om mezelf nog te overtuigen.
Meer nog, ik zou zelfs durven stellen dat Karel en Jos dit niet in hun hoofd zouden halen.
Moesten er pro rato evenveel crapuleuze autochtonen als allochtonen rondlopen, dan zou negen op de tien keer ge iets zoals dit leest, het om autochtonen moeten gaan. Het omgekeerde is waar: negen op de tien keer gaat het in deze gevallen om allochtonen. Allochtonen zouden dus honderd keer crapuleuzer dan autochtonen moeten zijn.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 07:54   #4
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Dit hou je niet voor mogelijk: uit wraak voor een verkeersongeluk

Het wordt er voorgesteld alsof ze het ongeluk voor hun ogen zagen gebeuren, een steen opraapten die daar toevallig lag en ermee gooiden.
Als het ware een 'kwajongensstreek'.

Nu dat zie ik anders.
Knapen die na overleg gaan schieten midden in de nacht zijn kerels die met wapens weten om te gaan. Die zich vroeger al van wapens hebben bediend, of in een omgeving leven waarin het bezit van wapens en het gebruik ervan een essentieel onderdeel van hun bestaan uitmaken. Het gaat maw om gangsters.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be