![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geachte forummer,
Bovenaan vindt u een overzichtje van de vier mogelijke kastes. Gelieve het volgende te doen: kruis boven aan van welke kaste u volgens uzelf lid bent (graag eerlijke, serieuze inschatting, er wordt hier niet gediscrimineerd noch neergekeken), en gelieve onderaan toe te lichten waarom u ervoor hebt gekozen. U ziet telkens dat er per kaste twee opties zijn. De vraag is: voelt u dat uw beroep dat u nu uitoefent overeenkomst met uw kaste? Bijvoorbeeld, als u door geldwens een universitair diploma hebt verkregen, maar liefst van al zou u gewoon met een rietje tussen je tanden en een panfluitje schapen telen, kruist u aan dat uw kaste niet overeenkomt met uw beroep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() De dalit zijn al gearriveerd zie ik.
Volgens mij is er iets misgelopen want ik zie geen enquête.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De enquête moet binnen 5 minuten na de opmaak gebeuren. Ik probeer dagelijk opnieuw.
|
![]() |
![]() |