![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Wouter Van Bellingen (Onafh op lijst sp.a, voorheen spirit) (27 april tem 3 mei) Als zoon van Rwandese ouders werd Van Bellingen geadopteerd door een Vlaams gezin, vader bij Volksunie. Hij is een voormalig ambtenaar en de eerste zwarte schepen in Vlaanderen te Sint-Niklaas. Hij kwam in het nieuws toen enkele koppels weigerden om door hem te worden getrouwd. Voorheen bij spirit (nadien VlaamsProgressieven, nu SLP). Hij komt op als onafhankelijke op de lijst van de sp.a. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Administrator
|
![]() Wikipedia geeft een mooi overzicht van deze politicus
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hier is nu eens een bewijs,dat ook echt integreren ken. Integreren is volgens mijn bescheiden mening,jezelf aanvaarden zoals je bent,en ook de anderen aanvaarden zoals ze zijn. Wat er bij de immigratie in de vroegere jaren is gebeurd,is dat men slechts van den immigrant zijn twee handen vroeg om te werken,en daarmee was de kous af. Zij moesten zich dus maar assimileren,dus gelijk worden aan de andere mens...Met alle gevolgen vandien. Natuurlijk is het ook van belang dat je mekaars taal verstaat,dit zowel in je taal zelf als in je uitdrukkingen.Om het met termen te zeggen:Verbale en non-verbale communicatie die je begrijpt is noodzakelijk, om in een maatschappij te leven,waar iedereen belangrijk is,ongeacht je afkomst of je beroep. P.S:Kan iemand me zeggen hoe je Wikipedia kan bekomen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die hier is opgegroeid bij Vlaamse ouders en bijgevolg ook de vlaamse normen en waarden heeft meegekregen, "integreert" toch niet? Die IS toch gewoon vlaming onder de vlamingen?. Er is een verschil tussen immigranten die een totaal andere cultuur en eventueel religie aanhangen en mensen die hier in vlaamse eventueel christelijke mentaliteit zijn opgevoed. Je voedt een adoptiekind toch gewoon op? je "integreert" het toch niet? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 april 2009 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is een encyclopedie die je zelf mag schrijven... ik vind dat berechique natuurlijk, en heb daar zo een leuke bijdrage over latent semantic indexing, meer specifiek gebruikt voor google search. val ik dan achterover, want ik schrijf die dingen dus uit hobby, ja wiskunde uit hobby, en vragen er dan af en toe proffen aan mij of ze mijn script mogen gebruiken.... natuurlijk dat ze dat mogen gebruiken, het staat online gratis watisdanu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sorry voor het misverstand.Bedoelde mijn opinie over integratie in het algemeen. Ben het volledig eens met wat je schrijft.Inderdaad,ik had mee specifiek moeten reageren op uw bijdrage op de persoon van Wouter als dusdanig. Maar ik blijf hem een tof mens vinden,die velen als voorbeeld kan dienen,en hij is het levend bewijs,dat je als mens maar waard zijt,aan wat je uitstraalt. Men kan nog veel van hem leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() De heer Wouter is betrapt op een drogreden tijdens zijn eerste dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw begrip. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 28 april 2009 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, maar nu willen we het weten, hoor. Ging het over internationaal recht en negationisme?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |