![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() "In gedachten" opgedragen aan Marie
------------------------------------------- In gedachten hou ik je in mijn armen In gedachten zie ik jou alleen dát kan mijn hart verwarmen Jou , mijn vrouw In de liefde ben ik onvervuld In de liefde voor jou een gloed die mij omhult gevoel dat ik vertrouw In verlangen wil ik verdrinken In verlangen naar jou mijn lot beklinken Jij wonder die ik wilen zou Aan je zijde wil ik vertoeven Aan je zijde trouw , liefst gauw De eeuwigheid beproeven Oh wereld , aanschouw! In mijn oprechtheid moet je geloven In mijn oprechtheid naar jou Mijn licht gaat niet zomaar doven Ik laat je niet in de kou In gedachten hou ik je in mijn armen In gedachten zie ik jou alleen dát kan mijn hart verwarmen Jou, mijn vrouw -Maxime Hillaert |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mooi ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh... ik ben niet mee. Wie is Marie?
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Marie is mijne schat
![]() Wou het gewoon aan de wereld openbaren |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() proficiat!
[size=1]er heeft 'em alweer ene laten vangen [/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe dat binnen een jaar of vijf als hij andere inhoud aan zijn poëzie geeft.
Allez, qua inhoud hee. Qua stijl zal Max me de baard wel afdoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Zo cynisch allemaal , terwijl de wereld zo schoon is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Het rijmt niet , maar 't is een momentopname , een ode aan mijn lieve schat :
Hey schatje Vanavond is een goede nacht geweest en weet je waarom? Aan tafel stonden de kaarsen te branden Ik keek verbijsterd naar de dansende vlammen zo onregelmatig , zo mooi , zo frivool Oncontroleerbaar en hypnotiserend Ik wou dat ik mijn vlammen voor jou kon uitdrukken op dezelfde manier als de pracht van brandende kaarsen En ik moest aan jou denken Ik ging op terras mijn sigaretje roken mijn ene hand die mijn sigaret aan mij bediende mijn andere hand op napoleonistische wijze achter mijn rug en ik voelde de wind frontaal in mijn gezicht Ik had een gevoel van welbehagen , van verbondenheid met mijn omgeving En ik moest aan jou denken Ik keek naar mijn kat , badend in de warmte van de huiselijkheid vol van de passionaliteit van het leven met dierlijke eenvoud Verbonden met zijn omgeving , versmelt met acceptatie Leven in het nu , in de huidelijkheid En ik moest aan jou denken Ik zie in het alledaagse , de prachtigheid van het leven. Ik zie in het al meegemaakte , de renaissance Ik herontdek alles wat ik meemaak Waarom? Omdat ik je ken! Omdat je deel uitmaakt van me! Je bent niet enkel een gedachte, een vergankelijke stroom in mijn geest je bent een intense ervaring Je bent het vuur Je bent de wind Je bent het leven Je bent een natuurkracht verdorie Vanavond is het een goede nacht geweest , omdat elke ervaring , met jou in verbinding kon gebracht worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Zit vol taalfouten waarschijnlijk , maar hier komt mijn frans:
étincelle , étincelle , tu es si belle. étincelle , étincelle dans le vide Tu es si belle, étincelle , étincelle merde tu brilles , dans ta vie aussi belle étincelle , étincelle dans mes bras Tu me chauffes l'âme Tu me reclames la vie si belle étincelle , étincelle donne moi la vie que moi et toi meritent. je t'aimes étincelle pour la vie Jamais je veux que tu me quittes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Geen woorden maar daden !
De rest kan je raden !