![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez Derk, zo moeilijk is dat nu toch niet.
Kijk, van den eerste keer juist. En nu vertelt ge maar eens wat ge zelf al drie keer hebt proberen vertellen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kijk, ik zie net dat je er de vierde keer blijkbaar toch in gelukt bent!
Proficiat. Maar nu zit ik hier wel met mijn Waalse Jazz draad natuurlijk... Net iets waar ik niets van af weet. Help!
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ge hebt uzelf weer in de problemen gestoken eh ...
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En altijd omdat ik andere mensen wil helpen eh?
't Is allemaal ni eerlijk verdeeld... Weet gij niks nuttig over Waals Jazz?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je Waalse Jazz intikt bij Google, kom je hier terecht...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar hier?
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat hebt ge nu geleerd BigF ... 1° Niemand helpen die er niet specifiek om vraagt 2° Al zeker niet als het een hollander is (graptjen eh Derk) 3° En vooral niet als het over Waalse Jazz gaat [/Piet Huysentruyt-mode]
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()