![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat vindt/vond u van de verschillende kandidaten?
Wie vond u de beste? Wie de slechtste? Ik moet eerlijk zeggen dat ik verrast ben. De man uit de Belgische Alliantie, en de vrouw uit het Vlaams Belang vind ik de beste, zowel qua argumentatie als qua engagement. Ik ben het zeker niet altijd eens met die mensen (hoewel de lerares Frans toch wel goede standpunten heeft omtrent onderwijs) maar ze doen moeite om ze toe te lichten. De slechtste vond ik mijnheer Reekmans uit, ja, LDD. Ik vond die man zo slecht dat ik ervoor heb gekozen om een reeks ad hominems te lanceren, wat mij een ban bezorgde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond Crombez goed.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niks van gelezen
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Twee dingen die ik tot in de toppen van m'n tenen wantrouw.
De attributen van de beterweter. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 april 2009 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is dus niet: welke politicus steunt u aan de hand van de forumsessie? De vraag ging enkel over de kwaliteit van de forumsessie op zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo goed heb ik ze nu ook niet gevolgd. Maar op het eerste oog af, denk ik dat Peter Mertens de meeste vragen beantwoord heeft.
Nuja, op het eerste oog af he.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Up up up.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn verwachtingen werden ingelost. Maw; teleurstellend (op een paar threads na).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele gelezen.
Boeit mij ook nie ![]()
![]() |