![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat vinden jullie van een kwoot maken en daarop vervogens dan een commentaar geven dat in de verste verte niet op die kwoot betrekking heeft?
Storend? Spam? Absurdistisch Ongewenst? Ach doe maar Ach laat maar? Niet zo best voor de discussie? Niet zo best voor de sfeer? Te bestraffen? Weg te laten halen? We mogen al eens lachen? Digressie is leuk? Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2010 om 09:54. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik goed ben geïnformeerd dient dit subforum om vragen te stellen, eventuele suggesties over te maken, aan de moderatie. Niet aan de collega's forumleden dus.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze forummen.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar gij over zaagt, jong
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2010 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Global Moderator
|
![]() Het naast de kwestie antwoorden kan, zeker (en vooral) als het veelvuldig gebeurt, gezien worden als spam.
Dit geldt echter niet als het gaat om antwoorden op quotes in draden die sowieso weinig inhoud hebben of op generlei wijze de bedoeling hebben een (ernstige) discussie te starten. Voorbeelden genoeg. |
![]() |