![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het zijn toch weer die Hollanders ... Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hier lees je dat dat idee helemaal niet zo nieuw is.
De Enfield werd (of wordt, weet ik veel) aangedreven door een dieselmotor die voorheen gebruikt werd om stationaire landbouwmachines mee aan te drijven. De legende wil dat als je 10 keer tankt je er de wereld mee rondrijdt, zo zuinig. De geschatte levensduur van het blok werd op 1.000.000 km geraamd. Fantastisch ding vind ik. ![]()
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dacht al de NYC Diesel
valse reclame de naam van uw thread ![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komt nochtans doordat ik daarstraks het liedje had opstaan ... http://www.youtube.com/watch?v=ROOyZ8_9ZFw ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diesel
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bekijk de specs even , "den hollandsen diesel" doet het keigoed , terwijl Enfield er een truffeltuffer van had gemaakt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() die moto ziet er wel goed uit.
alleen dat pijpke is zo klein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stemmeke van snellen Eddy:
Iese se, das pas diesel smoke ![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die Enfield kostte destijds iets van een 4000 euro dacht ik. Maar die ging maar 80/u natuurlijk en het duurde een half uur voor je die snelheid bereikt had. Vandaar dat-ie zo leuk is.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto's van de uitgeklede versie op de website doen mij toch een beetje vrezen voor een heel hoog zwaartepunt. Das een gigantisch hoog blok seg!
En met het gewicht van de kuip en tank er nog eens bij denk ik dat dit een motortje is dat de neiging gaat hebben om snel 'in den bocht te vallen'. Al moet ik er wel direct bijzeggen dat ik er nog niet mee gereden heb. Overigens; het is toch wel typisch dat tegenwoordig elke zichzelf respecterende motorbouwer met buizenframes werkt. Dank u, Ducati.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Desnoods ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |