![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dit geen verhelderende uitspraak is: Van der Kelen waarschuwt voor een communautaire atoombom:
"Het eenzijdig doorvoeren van deze Vlaamse eis zou ofwel een einde maken aan België ofwel aan ... de paarse regering." ------------------------------------------------------------------- Dat de Vlamingen dit maar goed in hun oren knopen. Halle-Vilvoorde zijn Vlaams grondgebied, waar Frankofonen geen eisen te stellen hebben. Alle Vlaamse partijen zijn unaniem van oordeel dat B-H-V moet gesplitst worden, dat zegt ook de grondwet. LVDK bevestigt dat het uitvoeren van die volstrekt wettige en vanzelfsprekende maatregel het einde van België kan betekenen. Als Di Rupo besluit: vreemdelingenstemrecht er moet komen, ook in Vlaanderen waar 80% tegen is, dan moet dat. Geen probleem. De splitsing B-H-V betreft alleen Vlaanderen, maar dat betekent het einde van België. Duidelijker kan niet. Vlaming knoop het in je oren, vergeet het nooit meer en zeker niet op 13 juni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, Vanderkelen voert zijn eigen oorlogje met de VLD uit via zijn krant.
Misschien kun je een petitie beginnen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Vanderkelen waarschuwt...
Het einde van Belgie of het einde van Paars? Moeten we echt kiezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof we de boodschap van die Mijnheer Vanderkelen au sérieux moesten nemen..............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Beiden is ook goed voor mij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Leve de Republiek Vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik heb zo den indruk dat ik op 9 mei best niet Bob speel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals een blok hout in twee kappen. De dunste kant mag van mij in de stoof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Op 13 juni gaan er traantjes vloeien en dit keer niet alleen van de kant van Bertje... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Ik heb zo de indruk dat 9 mei over veel meer zal gaan dan alleen de splitsing van BHV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Ik kan het zelfs in zeker mate begrijpen. Maar mogelijk zijn er andere problemen die je wel belangrijk vindt en die om gelijkaardige redenen niet opgelost geraken: Zoals benoeming van magistraten te Antwerpen, dringende maatregelen voor bedrijven in Vlaanderen, ontsluiting van de Antwerpse haven, een strengere snel-belg-wet zodat criminelen niet zo gemakkelijk binnen geraken enz. Als je dat ook niet belangrijk vindt, wat dan wel? De geboorte van nog een prinsesje, of Justine die nog een finale wint? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Ja wat kan je van onze politieke muilenytrekkers nog verwachten.
Een biertapper die zegt,ge moet meer naar de kiezers luisteren. En ons politiekers die al een wet die 40 jaar oud is en in de grondwet is ingeschreven zo maar laat verkrachten. Leve Vlaanderen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() [quote="prutske"]Ja wat kan je van onze politieke muilenytrekkers nog verwachten.
Een biertapper die zegt,ge moet meer naar de kiezers luisteren. En ons politiekers die al een wet die 40 jaar oud is en in de grondwet is ingeschreven zo maar laat verkrachten. Leve Vlaanderen Sorry moet zijn ge moet NIET meer naar de kiezers luisteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Op 13 mei ben ik zeker geen BOB (al heb ik ook geen rijbewijs, maar kom
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |